Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Voor ondernemers, van zzp tot mkb, die geen boeken lezen

Gebonden Nederlands 2014
Verkooppositie 1420586 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme ondernemers laten ze zien waar marketing echt om draait en hoe eenvoudig het eigenlijk is.

Na verschijning van het nieuwe boek over marketing in de 3.0-netwerkeconomie waarin we nu leven Calimeromarketing 3.0, heeft ze ook daarvan weer een handzaam boekje gemaakt voor de ondernemers die - om wat voor reden dan ook - geen echte boekenlezer zijn. Behoor jij tot die groep? Dan kun je in dit boekje in ongeveer één uur kennismaken met de 'slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb'.

Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen cross media bedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze twaalf boeken voor ondernemers én voor mensen die dat willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties, workshops en masterclasses over Calimeromarketing.

Sinds 2004 zijn er meer dan 50.000 Calimeromarketingboeken verkocht.

Specificaties

ISBN13:9789079826155
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:64
Druk:1
Verschijningsdatum:5-11-2014

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Never change a winning title
Pierre Spaninks 15 september 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega’s kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
podcast
Karen Romme over calimeromarketing
Ronald Buitenhuis 7 maart 2011 ‘Zet als kleine ondernemer jezelf in als boegbeeld.’ Karen Romme schreef al verschillende boeken over calimeromarketing. De laatste is Calimeromarketing 2.0 in een eierdop, leestijd: 1 uur. M&L vraagt hoe kleine ondernemers en zzp’ers het beste marketing kunnen bedrijven. ‘Op internet is elk bedrijf even groot, namelijk de grootte van een beeldscherm.’
Alle interviews en artikelen (2)

Over Karen Romme

Karen Romme (1965) werd in 1991 als 25-jarige ondernemer. Ze specialiseert zich sinds 1998 in het ondernemerschap zelf. Sinds 2000 schreef ze veertien boeken en is al jaren een van de meest gelezen auteurs door ondernemers en mensen die dat willen worden. Ze is vooral bekend van haar bestsellers over Calimeromarketing, de praktische marketingmethode voor kleine ondernemers en zzp'ers. Ze was jarenlang een van de ondernemerscolumnisten van het FD. Naast spreker over ondernemerschap en slimme marketing voor ondernemers en strategisch meedenker op marketing en ondernemersgebied, is ze cross media ondernemer.

Andere boeken door Karen Romme

Inhoudsopgave

Voorwoord

Marketing in de 3.0 netwerkmaatschappij
Calimeromarketing 3.0

1. Wees trots op je ondernemersstatus
2. Stel vragen en durf te kiezen
3. Zorg voor goed marketinggereedschap
4. Bouw continu aan je zakelijke netwerk
5. Ga actief je echte boodschap verkondigen
6. Gebruik de pers voor je bedrijf
7. Geef bestaande klanten voorrang
8. Leid actieve bezoekers naar je bedrijf
9. Werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze
10. Plan, balanceer, evalueer en floreer

Nawoord

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Calimeromarketing 3.0 in een eierdop