Erik Peekel richtte in 1999 Aaaaha! the Actor Factory op. Zijn bureau voegt interactie en beleving toe aan ruim duizend evenementen per jaar.
Meer over Erik PeekelHet evenement dat niemand wil missen
Hoe organiseer je dat?
Paperback Nederlands 2020 3e druk 9789082331240Samenvatting
Met een goed evenement kun je nieuwe klanten aantrekken, je zichtbaarheid in de markt vergroten en collega’s betrekken bij de nieuwe strategie. Je kunt mensen verrassen, activeren, verbinden en inspireren. Het evenement dat niemand wil missen helpt je om jouw evenement tot een groot succes te maken. Erik Peekel geeft veel inzichten en tips om jouw evenement op zo’n manier te organiseren dat niemand het wil missen. Van het ontwerp van je programma tot en met de evaluatie krijg je grip op de organisatie van jouw evenement.
In dit praktische boek lees je:
- hoe je een boeiend evenement ontwerpt
- wat er allemaal komt kijken bij de organisatie van jouw evenement
- hoe je je doelgroep kunt overtuigen in het uitnodigingstraject
- 12 werkvormen om deelnemers met elkaar in gesprek te brengen
- welke apps en technologie je kunt toepassen
- hoe je het effect van je evenement kunt meten
- hoe je na afloop het bereik en de impact van je evenement vergroot
Dit boek is bedoeld voor iedereen die een zakelijk evenement organiseert: symposium voor klanten, congres, brainstormsessie met collega’s, strategie-meeting, netwerkborrel, productlancering, afscheidsreceptie van een directeur of deelname aan een vakbeurs.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Erik Peekel
Inhoudsopgave
1. Ontwerp je evenement
2. Organiseren: de praktische kant
3. De uitnodiging waar iedereen op ingaat
4. Netwerken: hoe breng je onbekenden met elkaar in gesprek?
5. Werkvormen: de workshops waar iedereen over napraat
6. Verslaglegging: hoe laat je de impact doorwerken?
7. Evaluatie: wat levert jouw evenement op?
Inspirerende sprekers en dagvoorzitters
Inloopmuziek
Locaties
Organisatoren
Dankwoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan