

Frank Haveman is merkstrateeg en eigenaar Frank Haveman Consulting.
Meer over de auteursMerkdisruptie 2025
Trends, gevolgen en strategieën voor merken
E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2025 1e druk 9789083197135Samenvatting
In een tijd van razendsnelle verandering en maatschappelijke onrust is het voor merken belangrijker dan ooit om de juiste koers te bepalen. Merkdisruptie 2025 bouwt voort op het succesvolle boek Merkdisruptie uit 2019 en verkent twintig actuele trends die het speelveld voor merken fundamenteel veranderen.
Van artificiële intelligentie en populisme tot woke, woningnood en fake news: deze ontwikkelingen zijn geen verre toekomstmuziek, maar dagelijkse realiteit en veel merken kunnen zich niet permitteren er geen mening over te hebben.
Met een vaste structuur - van trendduiding tot strategische aanbevelingen - biedt dit boek praktische inzichten en concrete voorbeelden (Top vs Flop) die merken helpen om wendbaar, waardenvast en toekomstbestendig te blijven.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. AI: de ultieme gamechanger
2. Polarisatie en populisme
3. Gen N=1 en de Zilversurfer
4. Woningnood
5. Naschokken van COVID-19
6. Work/life flexibiliteit
7. Inflatie en krimpflatie
8. Genderdiversiteit en ‘woke’
9. De financiële revolutie: Cryptocurrencies en NFT’s
10. Culturele diversificatie en migratie
11. Personeelstekorten
12. Cyberdreiging en hacking
13. De multipolaire wereld en nieuwe machtsstrijd: (A) Verengelsing
14. De multipolaire wereld en nieuwe machtsstrijd: (B) De macht van China en Donald Trump
15. De multipolaire wereld en nieuwe machtsstrijd: (C) Internationale conflicten en geopolitieke verschuivingen
16. De multipolaire wereld en nieuwe machtsstrijd: (D) Opkomst van China
17. Democratisering van merkeigendom
18. De strijd tussen klassiek en nieuw kapitalisme
19. Haperend Groen
20. Fake nieuws
Conclusie en aanbeveling
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan