Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Management Topics)

Luisterboek Nederlands 2011 9789089590534
Verkooppositie 1961626 dagen in de top 100
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

De volgende uitspraken klinken u vast bekend in de oren: 'verkopen is de laatste jaren drastisch veranderd' en 'de klant is steeds kritischer en veeleisender geworden'. De concurrentie is heftiger dan ooit en uw klant is slechts één muisklik van de concurrent verwijderd. En dan moet u ook nog rekening houden met de explosieve groei van de sociale netwerken. Want voordat u het weet praat de hele wereld over u. De vraag is: moet u zich daar écht zorgen over maken en wordt de soep wel zo heet gegeten als die wordt opgediend? In 'Verkopen: de nuchtere werkelijkheid' geeft Michel Hoetmer een nuchtere kijk op verkopen. 'Waakzaam voor nieuwe ontwikkelingen, maar niet kritiekloos de nieuwe trends implementeren', is zijn devies.

Specificaties

ISBN13:9789089590534
Taal:Nederlands
Bindwijze:luisterboek
Verschijningsdatum:21-3-2011
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

3.5 van de 5
2 stemmen
1
0
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
De nuchtere werkelijkheid van Michel Hoetmer
Hans van der Klis 1 juli 2011 Michel Hoetmer is bekend van zijn vaak vlijmscherpe columns over boeken die naar zijn zin te modieus of slecht onderbouwd zijn. Maar hij heeft zich voorgenomen minder op de waan van de dag te gaan reageren. ‘Loyaliteit en klantbetrokkenheid zijn natuurlijk best belangrijk, maat het gaat erom dat je begrijpt hoe het aankoopproces van je klant werkt’, betoogt hij in zijn onlangs verschenen Management Topic, Verkopen: de nuchtere werkelijkheid.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Michel Hoetmer

Na een succesvolle carrière als verkoper werd Michel Hoetmer verkooptrainer. Als directeur van SalesQuest heeft Hoetmer jarenlange ervaring met het trainen en adviseren van verkopers en salesmanagers. Michel Hoetmer helpt verkopers bij het werven van nieuwe klanten. Hij staat met beide voeten in de klei en wordt geroemd en tegelijkertijd verguisd om zijn soms eigenzinnige en ietwat tegendraadse denkbeelden.

Andere boeken door Michel Hoetmer

Inhoudsopgave

1. Inleidende stellingen
2. Zijn er nog kansen voor verkopers?
3. Basisvraag: welk probleem lost jouw product op?
4. Verkoop integreren in de gehele organisatie
5. Social media niet zaligmakend voor verkoop
6. Een verkoopproces in 7 stappen
7. Zoek zelf uit wat wel en niet werkt in verkopen
8. Zeven zonden van verkopen
9. Negatief imago van verkopers is sterk overdreven
10. Er is geen heilige graal
11. Zoek dus een eigen weg!

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Management Topics)