

Bestsellerauteur en veelgevraagd spreker Kasper Klaarenbeek focust zich als inspirator, trainer, business coach en spreker op het onderscheidend vermogen van bedrijven en mensen. 'MerkWaardig' noemt hij dat!
Daarnaast is hij sinds 2018 ongeneeslijk ziek, dat zette dat zijn leven volledig op z’n kop. In zijn boek Écht de Sjaak! schrijft hij heel open over (samen)leven met ongeneeslijk ziek-zijn.
Meer over Kasper KlaarenbeekOnderscheid je door MerkWaardig te zijn!
Bundel: Ben jij wel MerkWaardig genoeg + Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?
Ingenaaid Nederlands 2015 1e druk 9789089653116Samenvatting
In 'Onderscheid je door MerkWaardig te zijn!' zijn de twee bestsellers van Kasper Klaarenbeek gecombineerd tot een inspirerende bundel. Twee doe-boeken met veel (online) tools om weer het verschil te maken.
In veel organisaties heerst een zesjescultuur. Veelal ingegeven door de crisis zijn we alleen nog maar risico’s aan het beperken en wordt er onvoldoende gefocust op het pakken van kansen. Met dank aan Kasper Klaarenbeek weten we inmiddels echter dat je veel meer bereikt door net dat beetje meer te geven. Door MerkWaardig te zijn. Door te doen waar je in gelooft, en echt toegevoegde waarde te leveren. Als individu in een bedrijf, en als organisatie in relatie met je klanten.
- Zowel Ben jij wel MerkWaardig genoeg? als Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg? stond langdurig in de Bestseller top 100 van Managementboek.
- Samen nu voor een aantrekkelijke combinatieprijs.
"De nieuwe werkelijkheid vraagt scherpte, de bereidheid om te veranderen, keuzes te maken en beweging te realiseren. Kasper Klaarenbeek slaagt erin die scherpte op te roepen bij de lezer. Hij daagt je op een zeer toegankelijke wijze uit om met de door hem geboden MerkWaardige inzichten aan de slag te gaan." – Bart van den Nieuwenhof, CEO La Place .
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan