
Lees verder
Hans Groen is al ruim 30 jaar organisator van zakelijke events. Hij heeft meer dan 300 evenementen op zijn naam staan met sprekers als Michael Porter, Tom Peters, Jack Welch, Deepak Chopra, Stephen Covey, John Cleese, de Dalai Lama en Johan Cruijff.
Meer over Hans GroenHet aanbod van seminars, congressen, concerten, theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht, maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator richt op een minder groot publiek of een specifiek thema? Wat als je kampt met een te lage bezettingsgraad en de zaal op z’n best halfvol is ondanks alle goedbedoelde marketinginspanningen?
Dit boek gaat over ‘butts in seats’, over de kunst om stoelen te verkopen én tegen de beste prijs. Hans Groen, voormalig directeur van Focus Conferences deelt zijn succesformule. Alle factoren die van invloed zijn komen aan bod: van de programmering, het spelen met de prijs, de keuze voor de sprekers, maar ook een briljant idee, de juiste locatie en uitstekende promotie. Vanaf nu dus nooit meer een excuus voor een lege zaal!
- Voor alle organisatoren die zalen vol willen krijgen, van conferentiezalen tot theaters en bioscopen tot popzalen en zelfs kerken.
- Met cases van o.a. Soldaat van Oranje – De Musical, het seminar MBA in één dag, de musical De Marathon, de Johan Cruijfseminars, TEDx, André Rieu en een kijkje achter de schermen van het Forward Thinking Leadership Seminar met president Obama.
- Boordevol tips van vele deskundigen uit de wereld van fillm, theater, pop en seminars.
marketing publiekswerving evenementenorganisatie tickets succesfactoren locatiekeuze programmering theatermanagement prijsstrategie promotie target audience bioscoopexploitatie seminar social media concertpromotie dynamic pricing culturele sector blockbusterstrategie mond-tot-mondreclame innovatie influencers marktonderzoek festivalmanagement doelgroepsegmentatie customer journey conversie contentmarketing vip-pakketten abonnementen theatertour ticketing fomo storytelling alternative content theatermarketing premières crm blockchain theatercolleges locatietheater herhalingsbezoek
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books