Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Blind Spot

Wees bewust van je blinde vlek - special voor ondernemers

Gebonden Nederlands 2020 9789090328898
Verkooppositie 5234Hoogste positie: 5234
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Ondernemers die hun Blind Spot hebben gevonden en hieraan zijn gaan werken (aan hun zwakke punten hebben gewerkt), hebben producten en diensten gecreëerd die we allemaal kennen, ze hebben hele industrieën op hun kop gezet, en het belangrijkste: ze houden er een fijner leven aan over. Zowel zakelijk als privé.

Waarom zou je jouw Blind Spot willen ontdekken? Omdat het je zelfbewustzijn verhoogt, niet alleen gericht op jouw carrière of rol als leider, ook in jouw persoonlijke leven.

Het niet bewust zijn van de Blind Spot kan het aanzienlijk moeilijker maken om van jouw rol als leider een succes te maken. Dit is geen ramp. Het negeren van jouw Blind Spot is dat daarentegen wél.

Specificaties

ISBN13:9789090328898
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:61
Druk:1
Verschijningsdatum:17-8-2020
Hoofdrubriek:Leiderschap
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De Blind Spot - Wees bewust van je blinde vlek - special voor ondernemers
Rob Diemel 30 september 2020 De individuele ondernemer heeft een klankbord nodig zodat de eenzaamheid doorbroken wordt. Vraag jezelf eens af: Neem je ook voldoende tijd voor vragen en dilemma’s die er echt toe doen? Die betrekking hebben op het langetermijnsucces van jou en je bedrijf?

Over Rob Diemel

Rob Diemels kracht ligt in het ontwikkelen van bedrijven én de mensen binnen het bedrijf. Hij is zowel actief als register strateeg, adviseur en vertrouwenspersoon. Zijn werkgeluk vindt hij niet in status, prestige of aanzien, hij wordt blij van groeiveranderingen doorvoeren samen met Mkb’ers, de ruggengraat van de economie.

Andere boeken door Rob Diemel

Inhoudsopgave

Voorwoord 7
De Blind Spot – het verschil tussen het zelfbewustzijn en externe perceptie 9

1. Gedrag in de organisatie – de wil om te veranderen 13
2. Wat kost de Blind Spot van de DGA? 17
3. Jouw blind spot vinden? Doe de QUINN-test 21
4. De behoeftepiramide van Maslow – wat drijft je medewerker? 23
5. Personen in de organisatie – M.B.T.I. 27
6. Waarde disciplinemodel – waarde propositie van het bedrijf 33
7. Generaties in bedrijven – investeren in samenwerken 35
8. Projectmatig werken – een noodzakelijk talent 39
9. Communicatie – zenden én ontvangen 43
10. De marketing blind spot – komt het ervan? 51
11. Activity based costing – kosten echt toerekenen 55
12. Nawoord 59

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Blind Spot