Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , , , e.a.

LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld

Gebonden Nederlands 2020 9789090337050
Verkooppositie 238
Nog niet verschenen, verwacht op 01‑12‑2020
34,95

Samenvatting

LEF: laat je inspireren door dé marktverstoorders.

Van iconische voorbeelden kun je veel leren, zeker van marktverstoorders. Zij maken namelijk wél het verschil en zorgen ervoor dat hun concurrenten het nakijken hebben. Hoe? Met passie, daadkracht en visie. Marktverstoorders zijn verliefd op wat ze doen. Ze hebben een andere mindset en waardes. Ze nemen harde besluiten als het moet en slapen niet voordat ze hun dromen overtroffen hebben.

In deze editie van LEF pakken we door op het ontrafelen van het geheim van marktverstoorders zodat ook jij ervan kunt leren. Eerlijk, rauw en waardevol. Wij moedigen je aan om ook in jouw markt significant het verschil te gaan maken.

Wat neem jij mee van de iconen in LEF om een marktverstoorder te worden en te blijven?

Specificaties

ISBN13:9789090337050
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Mediatic DCR
Druk:1
Verschijningsdatum:1-12-2020
Hoofdrubriek:Algemeen management

Over Wessel Berkman

Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Hij is liever ook duidelijk dan alleen maar aardig. Hij is oprichter van commercieel verbeterbureau De Commerciële Revolutie (on en offline commercie, The Social Selling Company (B2B-online) en e-comREBELS (online direct) en The Brown Paper Company (deze laatste verkocht hij in 2017). Daarnaast is Wessel initiatiefnemer van executive netwerken NINTES en NedBricks en The Millennials voor toekomstige bestuurders en neemt deel in verschillende ventures. Wessel is een veelgevraagd spreker over het verschil maken in sales en marketing en leiderschap. Eerder schreef hij bestsellers zoals ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales, in 90 dagen 50% meer omzet!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’. In scheurboeken zijn ‘365 vragen uitdagende vragen’ en ‘elke dag een prikkelende vraag’ stelt hij je elke dag een uitdagende vraag om je na te laten denken. Zijn motto is: Don’t follow hypes, create your own! En You’re not here to be average, but you’re here to be awesome.

Andere boeken door Wessel Berkman

Over Kees de Jong

Kees de Jong is al 25 jaar ondernemer. Samen met zijn compagnon richtte hij begin jaren negentig 'Blauw Research' op; sindsdien is hij als initiator, ondernemer of investeerder betrokken bij vele start-ups en bedrijven in binnen- en buitenland. Hij schreef een aantal jaar voor 'Het Financieele Dagblad'.

Andere boeken door Kees de Jong

Inhoudsopgave

Proloog

Expressies van marktverstoorders

De 20 interviews
• Henk Jan Beltman (Tony Chocolonely)
• Wim van der Leegte (VDL)
• Andre Rieu
• Colette van Eerd (Jumbo)
• Daan van Renselaar (Stella)
• Heleen Dura (Peak Capital, Future Food Fund, vmg DQ&A)
• Elkse Doets (Doets Reizen)
• Lucas van Zandvoort (Crocs)
• Bram van Hees (Clafis)
• Ronald en Ton Goedmakers (Vebego)
• Maykel Piron (Amada)
• Robert Hoogstra (Euroma)
• Pieter Boels (Boels)
• Bob van Oosterhoud (Tripple Double)
• Pieter Schoen (Schoe Investments, Dragon’s Den en NLE)
• Lydian Zoetman (Jopen bier)
• Eric Berkhof (Van Mossel)
• Shawn Harris (Orange Wings, Dragon’s Den, Nature’s Pride)
• Ali B
• Claudia Zuidwijk (KvK / Prorail)
• Dick Slootweg (BIdfood)
• Michiel Muller (Picnic)

Het geheim ontrafeld & de ‘Hoe word ik een marktverstoorder’ LEF-scan

De makers

Dankwoord

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld