Doe alsjeblieft (niet) alsof je thuis bent
Belevenissen van een B&B-eigenaar
Paperback NL 2024 1e druk 9789400517561Samenvatting
‘Dat lijkt me nou zó leuk’ krijgt Lydian meestal te horen als ze vertelt dat ze een B&B in haar achtertuin heeft. Gevolgd door een dromerige blik waarachter ongetwijfeld knisperend wit beddengoed, vazen vol veldbloemen, croissants – zelfgemaakte natuurlijk – en glimlachende gasten schuilgaan. De realiteit is… anders. Er zijn gasten die zoveel lawaai maken tijdens de seks dat ze het ontbijt van je buren verstoren. Ze zijn rommelig, veeleisend, luidruchtig, liefdevol, depressief, dronken, enthousiast, en bovenal AANWEZIG.
Eerlijk en humoristisch vertelt Lydian hoe ze leerde een B&B te runnen op een manier die bij haar past. Soms is ze forensisch onderzoeker, soms is ze de biechtafnemer. Meestal is ze gids, conciërge, wasvrouw en Assepoester, en altijd de voorbeeldige gastvrouw. Nou ja, bijna altijd. Een boek vol anekdotes, bloopers en dingen die niemand je ooit vertelt over het hebben van een bed and breakfast.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan