Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Unfair advantage

Paperback Nederlands 2018 9789401453707
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan

Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je Unfair Advantage. Niet om beter te zijn dan de marktleider, maar om vanuit je extreem unieke identiteit de speler te worden die iedereen benijdt. De beste concurrentie is nog steeds geen concurrentie.

Als je je Unfair Advantage wilt uitspelen, moet je denken en doen als een cheeta. Door onder meer je snelheid, focus, territorium en wendbaarheid op punt te zetten, laat je je concurrenten gissen naar je aantrekkingskracht en zet je jezelf in de schijnwerpers.

Met een helder model, uitgewerkte denkoefeningen, getuigenissen van topmanagers en de juiste cases toont dit boek hoe je je Unfair Advantage definieert en uitbouwt. Daarmee is er geen enkel excuus meer: volg het stappenplan en word extreem uniek en consistent eigenzinnig, blijf relevant en geef je klanten een magnetische meerwaarde over een lange periode.

Specificaties

ISBN13:9789401453707
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:19-10-2018
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Carole Lamarque: ‘Een unfair advantage maakt je bedrijf extreem uniek’
Peter Spijker 21 november 2018 Europa loopt wat achter op de Verenigde Staten en Azië waar al een verstikkende concurrentie heerst in het zakenleven. Goed nieuws, zegt auteur Carole Lamarque in Unfair advantage. Dit geeft je namelijk als ondernemer de tijd om concurrenten de pas af te snijden met een ‘unfair advantage’. Vanuit je extreem unieke identiteit ga je zakendoen en leer je denken als een cheeta. Het jachtluipaard reist met je mee door het boek dat je op een praktische manier helpt om je eigen unfair advantage te definiëren.
preview
Unfair advantage
Carole Lamarque 23 oktober 2018 In dit boek vertel ik je alles wat je moet weten over de nieuwe businesslogica Unfair advantage. Samen bekijken we de theorie, de strategie en de uitvoering.

Over Carole Lamarque

Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.

Andere boeken door Carole Lamarque

Inhoudsopgave

01 UNFAIR ADVANTAGE: WAT EN WAAROM? 13
02 BUSINESSSAFARI: DE 7 TROEVEN VAN HET JACHTLUIPAARD 33
03 MARKETING IN THE MATRIX: WAAROM OVERLEEF JIJ DE TOEKOMST? 55
04 SHAPESHIFTERS: DE NIEUWE REALITEIT 79
05 VOORSPRONG JAGEN: OP ZOEK NAAR JE UNFAIR ADVANTAGE 97
06 UNFAIR ASSESSMENT: VOER VOOR STRATEGEN 121
07 CONCURRENTIE SPOTTEN: 50 MODELLEN VOOR COMPETITIEVE ANALYSE 139

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Unfair advantage