Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Influencers

Van virale hits tot risico's: de evolutie van influencer marketing

Paperback Nederlands 2025 2e druk 9789020920369
Verkooppositie 4034Hoogste positie: 175
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico’s, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers?

Carole Lamarque geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen, recente cases en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Want er blijkt een grote behoefte te zijn aan een basiswerk over influencemarketing omdat organisaties willen weten hoe ze als merk met influencers aan de slag kunnen gaan. Want het lijkt zo simpel maar het kan heel makkelijk ook helemaal misgaan.

Een belangrijk boek voor marketeers, ondernemers, zzp’er en natuurlijk de influencers zelf.

Specificaties

ISBN13:9789020920369
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:152
Druk:2
Verschijningsdatum:11-2-2025
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Influencers
Sophie van den Heuvel | 14 september 2017
Influencers van Carole Lamarque neemt je op eenvoudige wijze mee op pad in het onderwerp Influencer marketing.
Lees verder
recensie
Influencers - Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
Aukje Adams | 5 juli 2017
Influencers zijn overal, deze content creators beïnvloeden het publiek met berichten over dingen waar ze zelf enthousiast over zijn. Mijn eerste indruk van Influencers is een spannende sfeer en een hoge attentiewaarde. Het maakt me nieuwsgierig naar de inhoud.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0

Interviews en artikelen (2)

interview
Carole Lamarque: ‘Influencers nemen je baby over en kleden het anders aan’
Ger Post 17 mei 2017 Influencer marketing is trending. Maar waar vind je Influencers en hoe kun je via hen een boodschap verspreiden? Carole Lamarque schreef Influencers: ‘Je kunt influencers niet aan of uit zetten als dat jou uitkomt.’
preview
Influencers - Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken zij de vlam?
Carole Lamarque 1 maart 2017 Influencer marketing is trending. Dat kun je zelfs letterlijk nemen. In Google Trends krijgt het begrip het label ‘Breakout’, wat betekent dat de wereldwijde interesse in influencer marketing de afgelopen tijd met meer dan 5000% is gestegen.

Over Carole Lamarque

Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.

Andere boeken door Carole Lamarque

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Influencers