Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De retentie-economie

Trouwe klanten als competitief voordeel

Paperback Nederlands 2024 9789401486644
Nog niet verschenen, verwacht op 20‑03‑2024
34,99

Samenvatting

Een klant behouden kost vijf tot zeven keer minder dan er een nieuwe te werven! Het komt er dus op aan om klanten aan je organisatie te binden. Toch zijn er organisaties die er wél in slagen om een jarenlange relatie op te zetten met hun klanten. Dit doen ze door de klant te leren kennen, en naar een win-win te streven op lange termijn.
Dikwijls gebruiken ze hiervoor een abonnementsmodel.

In dit boek leer je welke elementen belangrijk zijn om een nieuw businessmodel op te zetten en hoe je van jouw organisatie een echte retentie-machine maakt.

Specificaties

ISBN13:9789401486644
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:20-3-2024
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Over Peter Snoeckx

Peter Snoeckx beweegt zich al zijn hele carrière op de grens tussen procesverbetering en de invoering van die processen in systemen. Als management consultant heeft hij in verschillende sectoren gewerkt wat toelaat om de ervaring uit één omgeving elders toe te passen. De laatste vijf jaar werkt hij als programmamanager voor een Europese mediagroep.

Andere boeken door Peter Snoeckx

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De retentie-economie