OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2203061

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    128 resultaten
    recensie
    Marketing
    31 oktober 2024
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Wil je klanten of passanten? Die vraag mag ik graag stellen tijdens presentaties of strategiesessies over acquisitie en relatiebeheer. Het antwoord is logischerwijs meestal: klanten. 
    recensie
    Marketing
    7 augustus 2024
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    ‘They Ask, You Answer’ van Daniëlle Navas- Brandt is een boek over een innovatieve benadering van marketing en verkoop. De nadruk ligt erin op het beantwoorden van de vragen van klanten als een kernstrategie voor het opbouwen van vertrouwen en daardoor groei van je business. Dat maakt nieuwsgierig!
    recensie
    Communicatie en media
    10 juli 2023
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    Chantal Schinkels zet in ‘Het koopinfuus’ heel uitgebreid uiteen hoe e-commerce er alles aan doet om consumenten zo veel mogelijk geld uit te laten geven en helpt je om niet verslaafd te raken aan online shoppen.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    14 juni 2023
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Creativitijd. Dat vind ik zo’n goed woord! Omdat creativiteit zich niet een hokje laat zetten, je niet op afroep briljante ideeën uit je mouw schudt of omdat sommige oplossingen nou eenmaal inweektijd nodig hebben. Topterm dus wat mij betreft. Want nieuwe inzichten en antwoorden kosten tijd. En een verfrissende aanpak helpt vaak ook. Precies daarover gaat ‘De kracht van een slecht idee’ van Rico Bakker – creatieve denker bij uitstek.
    recensie
    Marketing
    13 december 2022
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Het lezen van dit boek enthousiasmeert elke beginnende en ervaren managementboekenschrijver, schrijft Daniëlle de Jonge, zelf auteur van drie bestsellers, na het lezen van Het Bestsellerboek van Charlotte Meindersma en Hanneke de Wit.
    recensie
    Communicatie en media
    25 mei 2022
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    Eén ding kan ik je alvast verklappen: ‘Verbaal Meesterschap’ is typisch zo’n boek dat je met stijgend enthousiasme leest en er nog vaak bij pakt voor wat frisse inspiratie. Althans, als het de bedoeling is dat je meer impact wilt maken in vergaderingen, bij allerlei werkbijeenkomsten of als je – net als ik – spreker bent en geregeld op het podium staat.
    recensie
    Internet en social media
    17 maart 2022
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Heerlijk verfrissend! En een tikkeltje rebels. Dat ook, heel fijn. De nieuwe blik op hoe je in beeld kunt blijven bij klanten die Aartjan van Erkel beschrijft in ‘Nummer 1’ is de ideale manier om jezelf te onderscheiden. 
    recensie
    Algemeen management
    1 november 2021
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Life hacks. Ik ben al fan sinds ik ze jaren geleden ontdekte. Dus toen ik een boek over business hacks zag, was mijn interesse direct gewekt. Als ondernemer ben ik er altijd voor in om te kijken of ik zaken slimmer, makkelijker of sneller kan doen. 
    recensie
    Psychologie
    17 september 2021
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Dit is toch wel met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo’n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.
    recensie
    Ondernemen
    11 augustus 2021
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    Blinkende sterretjesconfetti, zakje oploskoffie, auteursrechtsmoesjesbingokaart, snoepjes, buisje sterrenstof en dat alles in een gouden doosje. Oh ja, en het boek dus. Want zo ontving ik het knalgele exemplaar van Écht ondernemen. 
    recensie
    Communicatie en media
    29 maart 2021
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    Bekend maakt bemind en bemind worden bedrijven door fans. Échte superfans, ambassadeurs of hoe je ze ook wilt noemen. Van die enthousiastelingen die maar wat graag vertellen waarom ze zaken met je doen en jou aanraden om daar ook voor te kiezen...
    recensie
    Internet en social media
    12 januari 2021
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Voor iemand die zelden thrillers leest was ik opvallend snel gegrepen door het verhaal van Steven Van Belleghem - bekend van managementboeken als When digital becomes human - in Eternal. Bij hoofdstuk 2 om precies te zijn.
    recensie
    Ondernemen
    27 november 2020
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Ben je vol overgave een bedrijf gestart - of misschien al een tijdje bezig - krijg je het toch niet helemaal van de grond. Je werkt hard, bent goed in je vak, maar voldoende klanten of een florerende omzet....tja, daar ontbreekt het aan. Om nog maar te zwijgen van een gezonde werk-privé-balans.
    recensie
    Communicatie en media
    17 november 2020
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Je kent ze wel. Van die types ‘gooi er een kwartje in en je krijgt voor vijf euro terug'. Soms heerlijk enthousiast waarbij je aan iemands lippen hangt. Andere keren probeer je allerlei manieren te bedenken om zo snel mogelijk uit het gesprek weg te kunnen.
    recensie
    Leiderschap
    30 oktober 2020
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    Kan ik dit boek ergens nomineren als ‘Zakelijk cadeauboek van het jaar'? Het is echt hilarisch! Wel alleen geschikt voor mensen - M/V - die niet te zwaar op de hand zijn, weten wat ze met een korreltje zout moeten nemen en zichzelf niet ál te serieus nemen.
    recensie
    Marketing
    9 oktober 2020
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    De Online Marketing Tornado heeft niet alleen het woord tornado in de titel, het léést ook als een tornado. Door de wervelende en enthousiasmerende schrijfstijl word je meegezogen in de wereld van online zakendoen.
    recensie
    Marketing
    14 augustus 2020
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Commercieel succes heb je zelf in de hand is mijn standpunt. Want als jij weet hoe je jezelf onderscheidend profileert op het vlak van klantgerichtheid, je verkoopvaardigheden op orde hebt én de aansluiting weet te vinden met jouw doelgroep dan is succesvol zakendoen een logisch gevolg.
    recensie
    Marketing
    13 juli 2020
    Daniëlle de Jonge
    3-5 minuten leestijd
    Omdat ik zelf heel actief met LinkedIn bezig ben, maakte dit boek LinkedIn Power meteen nieuwsgierig. Want ja, de basis heb ik uitstekend onder de knie. Maar wat is er nog meer mogelijk? 
    recensie
    15 juni 2020
    Daniëlle de Jonge
    4-5 minuten leestijd
    Winnaar van prijzen voor onder meer innovatie, ondernemerschap en marketing. Meermaals was hij te zien in documentaires en praatprogramma’s op televisie. En er verschenen interviews en artikelen in tal van media; van dagbladen tot zakenmagazines en op websites voor de veehouderij. Je kon er dus op wachten dat er een boek zou verschijnen over deze man: De vegetarische slager.
    recensie
    Algemeen management
    13 mei 2020
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    De roep om systeemverandering is er al een tijdje en wordt steeds luider. De manier waarop de economische groei boven alles lijkt gesteld, zorgt bij meer en meer mensen voor vraagtekens.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden