OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2760313
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    5 resultaten
    recensie
    Marketing
    12 september 2017
    Erik van Vonderen
    1-2 minuten leestijd
    Merkenauteur Paul Moers gaat in zijn nieuwe boek in op hoe je waardeproposities vernieuwt. Daarvoor moet je als lezer wel eerst door 68 pagina’s (deel een) heen alvorens bij de kern van het boek (deel twee) te komen.
    recensie
    Marketing
    11 april 2017
    Erik van Vonderen
    2-3 minuten leestijd
    De aandacht voor employer branding is de laatste jaren enorm toegenomen. Niet in de laatste plaats omdat digitalisering en vooral de opkomst van social media ervoor gezorgd hebben dat bedrijven meer dan ooit in de schijnwerpers staan.
    recensie
    Marketing
    16 maart 2017
    Erik van Vonderen
    1-2 minuten leestijd
    De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat we nu weten en doen nog kinderspel was.
    recensie
    Marketing
    1 maart 2017
    Erik van Vonderen
    1-2 minuten leestijd
    De subtitel van het boek nodigt gelijk uit om het boek Klantsignaalmanagement van Zanna van der Aa te lezen. Draait marketing immers niet om klantbeleving en klanttevredenheid?
    recensie
    Marketing
    28 februari 2017
    Erik van Vonderen
    1-2 minuten leestijd
    Paul Postma slaagt er maar ten dele in over te brengen hoe marketeers met behulp van Big Data, organisaties verder kunnen brengen. Praktische boeken over Big Data zijn al eerder geschreven, zoals het standaardwerk van Lisa Arthur of de boeken van Steve Lohr en Peter Verhoef.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden