OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
5 resultaten
recensie
Marketing
12 september 2017
Erik van Vonderen
1-2 minuten leestijd
Merkenauteur Paul Moers gaat in zijn nieuwe boek in op hoe je waardeproposities vernieuwt. Daarvoor moet je als lezer wel eerst door 68 pagina’s (deel een) heen alvorens bij de kern van het boek (deel twee) te komen.
recensie
Marketing
11 april 2017
Erik van Vonderen
2-3 minuten leestijd
De aandacht voor employer branding is de laatste jaren enorm toegenomen. Niet in de laatste plaats omdat digitalisering en vooral de opkomst van social media ervoor gezorgd hebben dat bedrijven meer dan ooit in de schijnwerpers staan.
recensie
Marketing
16 maart 2017
Erik van Vonderen
1-2 minuten leestijd
De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat we nu weten en doen nog kinderspel was.
recensie
Marketing
1 maart 2017
Erik van Vonderen
1-2 minuten leestijd
De subtitel van het boek nodigt gelijk uit om het boek Klantsignaalmanagement van Zanna van der Aa te lezen. Draait marketing immers niet om klantbeleving en klanttevredenheid?
recensie
Marketing
28 februari 2017
Erik van Vonderen
1-2 minuten leestijd
Paul Postma slaagt er maar ten dele in over te brengen hoe marketeers met behulp van Big Data, organisaties verder kunnen brengen. Praktische boeken over Big Data zijn al eerder geschreven, zoals het standaardwerk van Lisa Arthur of de boeken van Steve Lohr en Peter Verhoef.