OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 3231533

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    4 resultaten
    recensie
    Marketing
    18 september 2024
    Marije Teerling
    3-4 minuten leestijd
    ‘De Customer Leader’ van Rudy Moenaert en Henry Robben biedt een nieuwe kijk op hoe organisaties klantgericht kunnen opereren. De auteurs presenteren praktische modellen en strategieën die helpen om waarde te creëren voor klanten en andere stakeholders. Aan de hand van de analogie van de arena en verschillende rollen van  organisaties nemen ze je mee door jaren kennis en ervaring rond strategie, management en marketing.
    recensie
    IT-management / ICT
    20 maart 2024
    Marije Teerling
    1-2 minuten leestijd
    In ‘De AI Revolutie’ neemt Maarten Sukel je mee op een verkenningstocht door de wereld van kunstmatige intelligentie (AI). In 14 toegankelijke hoofdstukken biedt hij een helder overzicht van de verschillende facetten van AI en de impact ervan op onze samenleving.
    recensie
    Strategisch management
    29 januari 2024
    Marije Teerling
    3-4 minuten leestijd
    In ‘De Toekomstformule’ neemt Jo Caudron ons mee op een ontdekkingsreis naar de toekomst. Met zijn expertise in disruptie en transversaal denken biedt hij een hoopvol perspectief op de maatschappelijke veranderingen en uitdagingen die ons te wachten staan. Dit boek is meer dan een analyse; het is een gids voor de toekomst.
    recensie
    Marketing
    23 november 2023
    Marije Teerling
    3-4 minuten leestijd
    Customer experience (CX) heeft een enorme vlucht genomen. Vele organisaties zetten er vol op in. En toch blijft het lastig en complex. In ‘De Ruwe Diamant’ schetst Steven van Belleghem zijn inzichten. Geïllustreerd met inspirerende voorbeelden, maakt hij concreet waar CX echt om draait.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden