Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackEngels232 blz.9781787634817
1e druk
26-11-2020
The New York Times bestselling author of 'The Four' and NYU Business School professor delivers an insightful, urgent analysis of who stands to win and who's at risk to lose in a post-pandemic world. Meer
e-bookNederlands320 blz.9789045040011
1e druk
9-7-2021
In dit boek wordt Facebooks strijd van binnenuit verteld. Het is een ongemakkelijke waarheid die de wereld moet kennen. Meer
paperbackNederlands269 blz.9789001599300
1e druk
8-2-2022
Genomineerd voor de Dutch Blockchain Awards 2021 In 'Bouwen aan digitaal vertrouwen' schetsen de auteurs een evenwichtig beeld van de mogelijkheden van cryptocurrencies en blockchaintechnologie. Meer
gebondenEngels320 blz.9780349442129
1e druk
27-2-2024
From award-winning journalist Kara Swisher comes a witty, scathing, but fair accounting of the tech industry and its founders who wanted to change the world but broke it instead. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789089753816
1e druk
13-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Een website met een zoekbalk en een vrolijk logo. Zo begon Google in 1998. Door onze honger naar kennis groeide een vriendelijke zoekmachine razendsnel uit tot een van de machtigste bedrijven ter wereld. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789025911058
1e druk
7-11-2024
Kyle Chayka onthult hoe algoritmen onze online- en offline ervaringen beïnvloeden, leidend tot een wereld van eindeloze consumptie en algemene angst. Meer