Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands200 blz.9789089652287
1e druk
5-6-2014
Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789083158990
1e druk
30-5-2025
In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing. Meer
e-bookEngels44 blz.9781839787737
1e druk
23-4-2025
This book, Global Expansion Remote Visibility for Scale-Ups, is the fourth and final installment in this series. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789490969424
1e druk
20-7-2023
Veel ondernemers zien het schrijven van teksten als een vervelende en tijdrovende klus. Een noodzakelijk kwaad waar ze spontaan klutsoksels en uitstelgedrag van krijgen. Meer
paperbackNederlands142 blz.9789083003986
1e druk
15-10-2024
Het examenboek NIMA Basiskennis Online Marketing bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Basiskennis Online Marketing van NIMA te halen. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789492790132
2e druk
22-11-2018
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Meer