

Chantal Smink is podcaster, trainer en internationaal spreker op het gebied van SEO en contentmarketing. Met haar 15 jaar ervaring heeft ze de grootste veranderingen in Google en de andere platformen van dichtbij meegemaakt. Wellicht ken je Chantal van het QPAFFCGMIM-model en de term appeltaartencontent. Ze is ervan overtuigd dat het roer om moet.
Meer over Chantal SminkHet Contentkanon
Stop met crappy content!
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789083158990Samenvatting
De digitale wereld verandert razendsnel: platformen sturen steeds minder verkeer door, algoritmes bepalen wat we zien en de tijd waarin de website centraal stond loopt ten einde.
In Het Contentkanon laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing. Het gaat erom dat je zichtbaar wordt, daar waar je ideale klant is. Dat je content
gelezen, gezien en gehoord kan worden en dat je daarmee invloed hebt, top of mind wordt. Dit vraagt om een resoluut andere werkwijze van bedrijven, niet alleen qua motivatie om content te maken maar ook qua aanpak. Wie een video-first
werkwijze hanteert kan dankzij AI-tools zeer efficiënt content produceren en die zero-click verspreiden voor maximale impact. Met een focus op B2B-marketing, met waardevolle inzichten voor elke marketeer, biedt dit boek een gereedschapskist vol strategieën waarmee je direct aan de slag kunt.
Trefwoorden
contentmarketing seo content creatie internet b2b-marketing video content contentkanon social media zero-click content ai in marketing platformization helpful content expert content marketing smartphone video online marketing contentstrategie linkedin marketing descript website optimalisatie transcriptie eeat kpi's voor content contentontwikkeling chatgpt in marketing youtube strategie scrollstoppers proactieve content klikkertriggers shorts
Trefwoorden
Specificaties
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan