

Stefaan Vandist besloot na een succesvolle carrière als merkstrateeg bij het internationaal geprezen reclamebureau Duval Guillaume zijn passie voor creativiteit en strategie te richten op duurzaamheidsvraagstukken.
Meer over Stefaan VandistWat is een AI-book?
Provotyping - Duurzame toekomstbeelden ontwikkelen en waarmaken
AI-book Nederlands 2025 5410574926685Samenvatting
Hoe creëer je een verbindend toekomstverhaal voor je organisatie? In een tijdperk van groeiend bewustzijn voor biodiversiteit, klimaat en nieuwe richtlijnen als ESG, transformeert duurzaamheid onze maatschappij.
Stefaan Vandist haalt inspiratie uit baanbrekende voorbeelden op het snijvlak van wetenschap, technologie en creativiteit. Zijn missie? Organisaties aanzetten tot 'Provotypen': met zachtheid toekomstbeelden construeren, zichtbaar en tastbaar maken om zo groot engagement uit te lokken.
Ontdek hoe deze aanpak impactvolle innovatie stimuleert en maak van dit boek je gereedschapskist voor een duurzamere en verbonden toekomst.
Trefwoorden
provotyping duurzaamheid toekomst innovatie duurzaam ondernemen storytelling verandering creativiteit communicatie samenwerking strategie toekomstbestendig coalitievorming prototyping impact systeemverandering verbeeldingskracht milieu maatschappij vier-stappenmethode klimaatverandering gedragsverandering energietransitie celebration leiderschap circulaire economie verwondering biodiversiteit marketing nature based solutions
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (6)
Over Stefaan Vandist
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan