hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University.
Meer over Robert CialdiniInfluence, New and Expanded
The Psychology of Persuasion
Paperback Engels 2021 9780063136892Samenvatting
Van dit boek werden reeds meer dan een kwart miljoen exemplaren verkocht. Hoe beïnvloedt deze zin uw indruk van dit boek? Als u, zelfs maar heel even, dacht dat een gezaghebbend en populair boek precies was wat u zocht, zou u daar wel eens van overtuigd kunnen zijn door een krachtig principe van beïnvloeding, in dit geval het principe van sociale bewijskracht.
Heeft u uzelf ooit 'ja' horen zeggen tegen een telemarketeer en was u er vervolgens over verbaasd waarom u zojuist instemde met een abonnement op een tijdschrift dat u eigenlijk niet echt interesseert? In dit boek over beïnvloeding (inderdaad een kwart miljoen exemplaren verkocht), zal u niet alleen leren welke technieken u ertoe brachten ja te zeggen, maar ook hoe u uzelf tegen toekomstige verzoeken kunt verdedigen. 'Invloed' is een praktisch boek voor iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert.
Dit boek is in het Nederlands verschenen onder de titel 'Invloed'.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan