Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Influence, New and Expanded

The Psychology of Persuasion

Paperback Engels 2021 9780063136892
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Van dit boek werden reeds meer dan een kwart miljoen exemplaren verkocht. Hoe beïnvloedt deze zin uw indruk van dit boek? Als u, zelfs maar heel even, dacht dat een gezaghebbend en populair boek precies was wat u zocht, zou u daar wel eens van overtuigd kunnen zijn door een krachtig principe van beïnvloeding, in dit geval het principe van sociale bewijskracht.

Heeft u uzelf ooit 'ja' horen zeggen tegen een telemarketeer en was u er vervolgens over verbaasd waarom u zojuist instemde met een abonnement op een tijdschrift dat u eigenlijk niet echt interesseert? In dit boek over beïnvloeding (inderdaad een kwart miljoen exemplaren verkocht), zal u niet alleen leren welke technieken u ertoe brachten ja te zeggen, maar ook hoe u uzelf tegen toekomstige verzoeken kunt verdedigen. 'Invloed' is een praktisch boek voor iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert.

Dit boek is in het Nederlands verschenen onder de titel 'Invloed'.

Specificaties

ISBN13:9780063136892
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:592
Verschijningsdatum:3-8-2022
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Robert Cialdini

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University en bekend van zijn gezaghebbende boek 'Invloed'. Daarvan zijn wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren verkocht. Cialdini geldt dan ook als autoriteit als het gaat over het overtuigen van mensen.

Andere boeken door Robert Cialdini

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Influence, New and Expanded