Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The New Gold Standard

5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

Gebonden Engels 2008 9780071548335
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

Wanneer het aankomt op verfijnde service en uitstekende gastvrijheid, overtreft The Ritz-Carlton Hotel Company alles. Dit boek onthult de geheimen over het leidershap dat het bedrijf zo succesvol maakte. In 'The New Gold Standard' bekijkt Joseph Michelli leiderschap op alle organisatieniveaus om. Hiermee onthult hij de principes om klanten een exclusieve ervaring te geven.

Specificaties

ISBN13:9780071548335
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:284
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Hoofdrubriek:Leiderschap

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Over Joseph Michelli

Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen.

Andere boeken door Joseph Michelli

Inhoudsopgave

Foreword
Acknowledgements

1 The Ritz-Carlton experience

Principle 1 Define and refine
2 Set the foundation: communicating core identity and culture
3 Be relevant

Principle 2 Empower through trust
4 Select -don't hire
5 It's a matter of trust

Principle 3 It's not about you
6 Build a business focused on others
7 support frontline empathy

Principle 4 Deliver wow!
8 Wow: the ultimate guest experience
9 Turn wow into action

Principle 5 Leave a lasting footprint
10 Aspire, achieve, teach
11 Sustainability and stewardship
Conclusion: a lasting impression

Notes
Sources
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The New Gold Standard