Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

How to Win Friends and Influence People

Paperback Engels 2006 1e druk 9780091906818
Verkooppositie 2238Hoogste positie: 320
Verwachte levertijd ongeveer 12 werkdagen

Samenvatting

This is the most famous confidence-boosting book ever published; with sales of over 16 million copies worldwide Millions of people around the world have improved their lives based on the teachings of Dale Carnegie. In How to Win Friends and Influence People, he offers practical advice and techniques, in his exuberant and conversational style, for how to get out of a mental rut and make life more rewarding. His advice has stood the test of time and will teach you how to make friends quickly and easily; increase your popularity; persuade people to follow your way of thinking; enable you to win new clients and customers; become a better speaker; and boost enthusiasm among your colleagues.

This classic book will turn your relationships around and improve your interactions with everyone in your life. Dale Carnegie, known as 'the arch-priest of the art of making friends', pioneered the development of personal business skills, self-confidence and motivational techniques. His books - most notably How to Win Friends and Influence People - have sold tens of millions worldwide and, even in today's changing climate, they remain as popular as ever.

Specificaties

ISBN13:9780091906818
Trefwoorden:netwerken, invloed
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:304
Druk:1
Verschijningsdatum:17-9-2024
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Dale Carnegie

Dale Carnegie (1888-1955) was een Amerikaanse schrijver.Zijn bekendste werk is 'Hoe je vrienden maakt en mensenbeïnvloed' - 'How to win friends and influence people' dievoor het eerst verscheen in 1936. Het kan gezien wordenals een ware managementklassieker en staat nog steeds inde bestverkocht lijsten in veel landen. Carnegie bedacht vele theorieën en cursussen rondompersoonlijke ontwikkeling, verkopen, collectieveopleidingen, spreken voor publiek en sociale interactie. Carnegie wordt gezien als een vroege aanhanger van deresponsibility assumption, waarbij het individu gedeeltelijkof helemaal verantwoordelijk is voor hetgeen hij of zijtegenkomt in zijn persoonlijke leven in grotere mate danmen bewust er van is.

Andere boeken door Dale Carnegie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to Win Friends and Influence People