Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Essentials of Corporate Communication

Implementing practices for effective reputation management

Gebonden Engels 2007 1e druk 9780415328265
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Essentials of Corporate Communication' bevat originele voorbeelden en beeldmerken van Amerikaanse, Europese en Aziatische bedrijven die ervaring hebben met succesvolle corporate communicatie. Lezers vinden in dit boek best practices en illustraties van multinationals zoals Shell, Microsoft, Altria en Johnson & Johnson. Met de meest recent informatie vormt dit boek een must read voor degenen die in dit veld werkzaam zijn.

Specificaties

ISBN13:9780415328265
Trefwoorden:communicatie, reputatie
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:306
Uitgever:Routledge
Druk:1

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Over Cees van Riel

Cees B.M. van Riel was hoogleraar Corporate Communications aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hij publiceerde talrijke artikelen over bedrijfsidentiteit en branding en schreef eerder de boeken 'Handbook of Corporate Communication', 'Identity and Images' en 'Principles of Corporate Communications. Hij is tegenwoordig hoofdredacteur van 'Corporate Reputation Review', algemeen directeur van het 'Reputation Institute' en directeur-oprichter van het International Masters Program in Corporate Communications, een joint-venture van vijf leidende Europese bedrijfsopleidingen. Hij is ook lid van het Branding Steering Committee van ING Groep.

Andere boeken door Cees van Riel

Over Charles Fombrun

Charles J. Fombrun is emeritus-hoogleraar Management aan de Stern School of Business van de New York University en algemeen directeur van het Reputation Institute, een particuliere instelling die onderzoek doet naar bedrijfsreputaties. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen en heeft managementprogramma's ontworpen en gedoceerd aan de columbia University. Hij is als consultant verbonden aan de Wharton School en de New York University. Hij is als consultant verbonden aan de Wharton School en de New York University en adviseert bedrijven over de hele wereld op het gebvied van reputatiemanagement en organisatorische veranderprocessen. Hij is ook medeoprichter van het tijdschrift 'Corporate Reputation Review'. Fombrun heeft meer dan honderd artikelen geschreven in vooraanstaande kranten. Hij is auteur van boeken als 'Leading Corporate Change', 'Reputation: Realizing Value from the Corporate Image', Strategic Human Resource Management' en 'The Advice Business: Essential Tools and Models for Management Consulting'.

Andere boeken door Charles Fombrun

Inhoudsopgave

Illustrations
Acknowledgements

Introduction. The communication system
1. What is corporate communication
2. From communication to reputation
3. Creating identity and identification
4. Measuring corporate identity
5. Communicating with the corporate brand
6. Developing a reputation platform
7. Expressing the company
8. Communicating with key stakeholders
9. Assessing the effectiveness of corporate communication
10. Applied reputation research
11. Organizing corporate communication

Bibliography
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Essentials of Corporate Communication