Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Communicatie en media Identiteit en imago (4e geheel herziene druk)
Identiteit en imago (4e geheel herziene druk)
Identiteit en imago (4e geheel herziene druk)
Cees van Riel vrmlg. hoogleraar Corporate Communications, EUR Meer over Cees van Riel
Cees van Riel: ‘Corporate communication kan dezelfde status krijgen als finance’ Bert Peene 7 september 2011 Cees van Riels Identiteit& Imago geldt al bijna twintig jaar als het standaardwerk over corporate communication, in Nederland en (ver) daarbuiten. Nu is er een 4de geheel herziene druk. MbM sprak de auteur. Lees het volledige artikel
Cees van Riel

Identiteit en imago (4e geheel herziene druk)

Recente inzichten in corporate communication - theorie en praktijk

Paperback Nederlands 2010 9789052617640
14 beoordelingen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 943827 dagen in de top 100
Paperback | NL € 56,00 E-book | NL € 38,50
Vandaag voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
56,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur

Samenvatting

Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goed nieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.

In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.

'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatie-reputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.

Cees B.M. van Riel is hoogleraar Corporate Communication aan de Faculteit Bedrijfskunde van de Erasmus Universiteit Rotterdam, waar hij onder andere verantwoordelijk is voor het International Master of Corporate Communication Programma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geeft hij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York.

Specificaties

ISBN13:9789052617640
Trefwoorden:communicatie, corporate image, corporate identity, interne communicatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:326
Uitgever:Academic Service
Druk:4
Verschijningsdatum:29-8-2017
Hoofdrubriek:Communicatie en media

Lezersrecensies

4.1 van de 5
14 stemmen
6
5
2
0
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Cees van Riel: ‘Corporate communication kan dezelfde status krijgen als finance’
Bert Peene 7 september 2011 Cees van Riels Identiteit& Imago geldt al bijna twintig jaar als het standaardwerk over corporate communication, in Nederland en (ver) daarbuiten. Het boek werd namelijk ook vertaald en is daardoor niet alleen toegankelijk voor studenten in Nederland maar ook die in het Angelsaksisch taalgebied, de Spaanstalige landen, China, Indonesië en Korea. Zeven jaar geleden werd de tekst voor het laatst geactualiseerd. Sindsdien is er op het vakgebied veel veranderd en daarom besloot de auteur dat een nieuwe druk een ‘geheel herziene’ druk moest worden. Managementboek Magazine sprak met de auteur over de achtergronden van deze remake.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Cees van Riel

Cees B.M. van Riel was hoogleraar Corporate Communications aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hij publiceerde talrijke artikelen over bedrijfsidentiteit en branding en schreef eerder de boeken 'Handbook of Corporate Communication', 'Identity and Images' en 'Principles of Corporate Communications. Hij is tegenwoordig hoofdredacteur van 'Corporate Reputation Review', algemeen directeur van het 'Reputation Institute' en directeur-oprichter van het International Masters Program in Corporate Communications, een joint-venture van vijf leidende Europese bedrijfsopleidingen. Hij is ook lid van het Branding Steering Committee van ING Groep.

Andere boeken door Cees van Riel

Bekijk alle boeken

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Corporate reputatiemanagement (Heruitgave 2004)
    Ron van der Jagt
    Corporate reputatiemanagement (Heruitgave 2004)
    € 48,50
  • Communicatieonderzoek
    Marius Hogendoorn
    Communicatieonderzoek
    € 33,50
  • Communicatie van organisaties
    Erik Blokland
    Communicatie van organisaties
    € 51,50
  • Interne communicatie voor de professional - 3e herziene editie
    Erik Reijnders
    Interne communicatie voor de professional - 3e herziene editie
    € 42,00
  • Corporate stories
    Astrid Schutte
    Corporate stories
    € 40,95
  • Het grote lobbyboek
    Erik van Venetië
    Het grote lobbyboek
    € 32,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Identiteit en imago (4e geheel herziene druk)

        Identiteit en imago (4e geheel herziene druk)
        Cees van Riel
        /