Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework

Second edition

Gebonden Engels 2011 2e druk 9780470423479
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Customer relationship management is belangrijk voor de winstgevendheid van uw onderneming en daarmee voor uw succes op de lange termijn. Om dat te doen moet u begrijpen hoe u een winstgevende relatie opbouwt en beheert. Uw beslissingen moeten erop gericht zijn om de waarde van de klantenbasis te vergroten. 'Managing Customer Relationships' laat zien hoe u dat opzet, en in de hand houdt.

Specificaties

ISBN13:9780470423479
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:528
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Managing Customer Relationships: A Strategic Framework
Tanja Beugelsdijk | 24 oktober 2011
Met recht kunnen Don Peppers en Martha Rogers hun kloeke boek 'Managing Customer Relationships' een strategisch raamwerk noemen. Ze brengen theorie en praktijk op een logische manier samen. Mede door de bijdragen van een groot aantal academische collega-experts en koplopers op het vlak van het managen van klantstrategie, klantwaarde en -relaties, krijgt de lezer een genuanceerde kijk op het vakgebied voorgeschoteld. De ingebrachte voorbeelden vergemakkelijken het een vertaalslag te maken naar de eigen praktijk. Die praktijk is weerbarstig, zo waarschuwen de auteurs.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Preface.

PART ONE: PRINCIPLES OF MANAGING CUSTOMER RELATIONSHIPS.
Chapter 1. Evolution of Relationships with Customers.
Chapter 2. Thinking Behind Customer Relationships.

PART TWO: "IDIC" IMPLEMENTATION PROCESS: A MODEL FOR MANAGING CUSTOMER RELATIONSHIPS.
Chapter 3. Customer Relationships: Basic Building Blocks of IDIC. and Trust.
Chapter 4. Identifying Customers.
Chapter 5. Differentiating Customers: Some Customers Are Worth More Than Others.
Chapter 6. Differentiating Customers by Their Needs.
Chapter 7. Interacting with Customers: Customer Collaboration Strategy.
Chapter 8. Using the Tools of Interactivity to Build Learning Relationships.
Chapter 9. Privacy and Customer Feedback.
Chapter 10. Using Mass Customization To Build Learning Relationships.

PART THREE: MEASURING AND MANAGING TO BUILD CUSTOMER VALUE.
Chapter 11. Measuring the Success of Customer-Based Initiatives.
Chapter 12. Customer Analytics and the Customer-Strategy Enterprise.
Chapter 13. Organizin g and Managing the Profitable Customer-Strategy Enterprise.
Chapter 14. Delivery Channel Issues of the Enterprise Focused On Building Customer Value.
Chapter 15. Store of the Future and the Evolution of Retailing.

Appendix: Where Do We Go From Here?
Index.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Managing Customer Relationships: A Strategic Framework