Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9780470477236. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.

Socialnomics

How social media transforms the way we live and do business

Paperback Engels 2011
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Merken kunnen worden versterkt en vernietigd door het gebruik van sociale media en interactieve marketing. Netwerksites worden gebruikt als gigantische, gratis focusgroepen. Adverteren is bovendien minder effectief bij het beïnvloeden van consumenten dan meningen van andere consumenten kunnen zijn. Een en ander leidt tot de conclusie dat u al een achterstand hebt op uw concurrenten als u sociale media nog niet in uw strategie hebt geïntegreerd. 'Socialnomics' verkent de wijze waarop web 2.0 uw bedrijfsvoering en marketing verandert.

Specificaties

ISBN13:9781118232651
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:316
Verschijningsdatum:31-12-2010

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Section One: World of Mouth
Section Two: Macro Behavioral Shift #1 Preventative
Section Three: Macro Behavioral Shift #2 Braggadocian
Section Four: Social Media Delivers Obama the White House
Section Five: Socialommerce: Buying the right baby seat
Section Six: Schizophrenia Killer
Section Seven: Winners and Losers in a 140 character world

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Socialnomics