Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

ROI of Social Media

How to improve the return on your social marketing investment

Gebonden Engels 2011 9780470827413
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.

Guy R. Powell, Steven W. Groves en Jerry Dimos beschrijven een proces van 8 stappen voor marketeers om een social media metrics op te zetten en hun ROI te calculeren. Zij geven een duidelijke referentie voor 'Media Engagement Framework' waarin de traditionele en social marketing in een holistische benadering is beschreven.

Specificaties

ISBN13:9780470827413
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:289
Druk:1

Expertrecensies (1)

Nick van Loendersloot | 9 april 2013
Wie in de jaren negentig geen internet strategie had, werd afgerekend met lagere beurskoersen, het geld kon niet op. Tot na de internetbubble het geld op was. En vandaag de dag word je op zijn minst voor asociaal uitgemaakt als je niet iets in social media doet.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Foreword.
Preface.
Acknowledgments.
Introduction.

SECTION 1: Getting Started with Social Media ROI.
1. Getting Started with Social Media ROI.
2. Social Media Motivations and Behaviors.

SECTION 2: The Media Engagement Framework.
3. Introduction to the Media Engagement Framework.
4. Influencer Persona in the Media Engagement Framework.
5. Consumer Persona in the Media Engagement Framework.
6. Individual Persona in the Media Engagement Framework.
7. The Competitive Set-Vying for Attention.
8. The Brand Image.
9. Search-Being Found in Social Media.

SECTION 3: Practical Applications of Social Media ROI.
10. Putting Values to the "R" and "I" of ROI in Social Media.
11. Eight-Step Process to Measuring Social Marketing Strategy and ROI.
12. Social Media Metrics Tools Providers.

SECTION 4: Where Does Social Media Go from Here?
13.The Future of Social Media and ROI.

Afterword.
Appendix.
Bibliography.
Index.

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        ROI of Social Media