Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Chief Customer Officer 2.0
Chief Customer Officer 2.0
Chief Customer Officer 2.0
Jeanne Bliss Meer over Jeanne Bliss
Jeanne Bliss

Chief Customer Officer 2.0

How to Build Your Customer-Driven Growth Engine

Gebonden Engels 2015 9781119047605
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
31,03
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Inhoudsopgave

Samenvatting

A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture

'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. And it will take years off your learning curve.

Written by Jeanne Bliss, worldwide authority on customer experience, and preeminent thought leader on the role of the Customer Leadership Executive (such as Chief Customer Officer, Vice President of Customer Experience, etc.) this book follows the five-competency model she uses to coach the C-Suite and Chief Customer Officers.

1. Manage and Honor Customers as Assets
2. Align Around Experience
3. Build a Customer Listening Path
4. Proactive Experience Reliability and Innovation
5. One Company Accountability, Leadership & Decision Making

'Chief Customer Officer 2.0' will get you into action quickly with a united leadership team, and will shift your business intent to earning the right to growth by improving customers’ lives. Jeanne Bliss fearlessly shares her tools and leadership ‘recipe cards’ for leading and enabling your business transformation. And she provides practical guidance on how embed the five competencies into how your company develops products, goes to market, enables and rewards people, and conducts annual planning.

Including over forty accounts of actions by Customer Leadership Executives around the world, this is the book you have been waiting for that tells it like it is and gives you the framework to build your customer-driven growth engine.

Jeanne Bliss pioneered the Customer Leadership Executive position, holding the role for twenty years at Lands’ End, Allstate, Coldwell Banker, Mazda and Microsoft Corporations. Since 2002 she has led CustomerBliss, a preeminent customer experience transformation company where she helps companies achieve customer-driven growth. She is a worldwide keynote speaker, and sought frequently by major media for her point of view.

Jeanne is the co-founder of the Customer Experience Professionals Association, established to advance the worldwide discipline of customer experience and customer experience practitioners. She is also the best-selling author of Chief Customer Officer: Getting Past Lip Service to Passionate Action (2006), and I Love You More than My Dog: Five Decisions to Drive Extreme Customer Loyalty in Good Times and Bad (2011).

Specificaties

ISBN13:9781119047605
Trefwoorden:groeimanagement, klantenbinding
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:288
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Verschijningsdatum:3-7-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

Chief Customer Officer 2.0
Kashifa Suddle | 21 april 2017
Customer experience is een vakgebied dat de laatste jaren enorm aan belangstelling gewonnen heeft. Toch blijft het in organisaties lastig om de gewenste klantbeleving in het gehele bedrijf te verankeren, over afdelingen heen. Ook is er nog teveel focus op scores in plaats van het verhaal achter deze cijfers.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Introduction
Your Reading Road Map for Chief Customer Officer 2.0

1 Chief Customer Officer Role Clarity
-Five Customer Leadership Competencies: Drive Simplicity, Role Clarity, and Adoption.
-Quick Audit: Where are You Today on the Five Competencies?

2 Unite Leadership to Achieve Customer-Driven Growth
-Pivotal Leadership Shift: Focus on Customers as Assets. Remove Survey Score Addiction.
-Know Your Power Core: Identify What Helps or Hinders the Work.
-Unite Leadership from Talk to Action: Eliminate the “Baloney” Factor.
-Tell the Story of Customers’ Lives: Earn the Right to Growth.
-Improve the Business Engine: Focus, Priorities, and Accountability.


3 Competency One: Honor and Manage Customers as Assets
-Know the Growth or Loss of Customers and Care about the “WHY?”

4 Competency Two: Align around Experience
-Give Leaders a Framework for Guiding the Work of the Organization.
-Unite Accountability as Customers Experience You. Not Down Your Silos.

5 Competency Three: Build a Customer Listening Path
-Seek Input and Customer Understanding, Aligned to the Customer Journey.
-Tell the Story of Customers’ Lives.

6 Competency Four: Proactive Experience Reliability & Innovation
-Know Before Customers Tell You, Where Experiences Are Unreliable.
-Deliver One-Company Consistent and Desired Experiences.

7 Competency Five: One-Company Leadership, Accountability, and Culture
-Leadership Behaviors Required for Embedding the Five Competencies.
-Enabling Employees to Deliver Value.

8 Staging the Work
-Transform by Breaking the Work into Attainable Segments.
-Competency Maturity Map and Milestones.
-Evolving Organizational Structures.

9 Establishing and Filling the Chief Customer Officer Role
-Assessing Organizational Readiness.
-Leadership Considerations.
-Chief Customer Officer Job Description and Role Definition.

Next Steps
Acknowledgments
About the Author
Index

Aanbevolen live events...

dinsdag 04-04-2023

Psychologie voor Managers

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 32,99
  • Hét Marketingkookboek
    Marketing Queens
    Hét Marketingkookboek
    € 24,00
  • Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn
    Ina Boer
    Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn
    € 25,00
  • Nummer 1
    Aartjan van Erkel
    Nummer 1
    € 23,99
  • Eén fan per dag
    Jos Burgers
    Eén fan per dag
    € 20,95
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 28,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Chief Customer Officer 2.0

        Chief Customer Officer 2.0
        Jeanne Bliss
        /