Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 55% korting

From Idea to Product/Market Fit

An inspirational startup guide to turn ideas into action

Paperback Engels 2017 1e druk 9782874034602
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
33,-
14,95
VOORDEEL - 55% korting

Samenvatting

Successful startups are all about turning ideas into action quickly and efficiently. Taking action is the hard part. Launching a startup requires a willingness to fail and learn. Avoiding failure is not a sign that you’re smart, and being smart is not about knowing all the answers; it’s about knowing how to find them. It’s the premise of this book to help you ask the right questions and formulate possible answers.

This book will provide guidance, insights, perspective and inspiration to go from idea to product/market fit in three stages:
1. The idea stage
2. The Problem/Solution stage
3. The Product/Market Fit stage

Specificaties

ISBN13:9782874034602
Trefwoorden:start-ups
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:384
Druk:1
Verschijningsdatum:5-1-2017
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Omar Mohout

Omar Mohout, momenteel Entrepreneurship Fellow bij Sirris, is een veel gepubliceerd technologieauteur, C-niveau adviseur van groeibedrijven en Fortune 500-bedrijven en professor ondernemerschap aan de Universiteit Antwerpen, Antwerp Management School en Solvay Brussels School of Economics en Management. Mohout schrijft voor VentureBeat, SaaScribe, Data News, Bloovi en StartUs; Co-voorzitter van Circle Of Growth; Community host voor Corporate Venturing Europe; Organisator van de Growth Hacking Meetup en mede-oprichter van de #BeTech community. Hij is lid van de Raad van Bestuur van Startups.be en bestuurslid van technologie- en groeibedrijven Aproplan.com en Teamleader.eu. Mohout is voorzitter van de Strategische Adviesraad van VITO, een onderzoeks- en technologieorganisatie in het kader van cleantech en duurzame ontwikkeling; Voorzitter van BeCentral, de nieuwe focus voor alles digitaal in België en lid van de Raad van Advies voor Digital Transformation Conference en Internet of Things Convention. Hij is ook een mentor bij Nexxworks, Duval Union, Founder Institute, imec.iStart, Startit @KBC, Startathlon, Virtuology Academy, Flanders DC, Belgische ambassadeur bij World Startup Report, ambassadeur voor MIT Innovators Under 35 Europe, en academische medewerker aan de European Startup Monitor. Mohout is een hoofdspreker en panellid op het gebied van technologie, ondernemerschap en innovatie bij toonaangevende conferenties. Hij is tevens auteur van boeken als Lean pricing (2015), Het Belgische startuplandschap (2015), Crowdfunding in België (2016), From idea to product market fit (2017) en 99 reasons why startups fail (2017).

Andere boeken door Omar Mohout

Inhoudsopgave

Foreword
Introduction

Genesis: Idea Stage
The Startup Lifecycle
The Truth about Ideas
Generating Business Ideas
Assessing the Business Potential of Ideas
Changing Context
Entering the Market
Business-To-Business vs. Business-To-Consumer
“Ridiculous” Business Ideas
Framing the Opportunity
Protecting Your Idea
Guidelines and Further Reading
Conclusions

Exodus: Problem / Solution Stage
The Startup Lifecycle
Problem / Solution Fit
The Power of 10
Who Is Your Customer?
Changing Habits
Conducting Experiments
Minimum Viable Product
Features
Design
Business Model
Value Proposition
Guidelines and Further Reading
Conclusions
Cheat Sheet

Numeri: Product / Market fit
The Startup Lifecycle
Product/Market Fit
Quantifying and Qualifying Product/Market Fit
Product/Market Fit Myths
Validating the Business Model
Raising Money after Product/Market Fit
Setting Up an Advisory Board
Pricing
Metrics & Analytics
Pivot
Winding Down

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        From Idea to Product/Market Fit