VOORDEEL - 45% korting
,

Business-to-business verkoopacties

In 5 stappen naar meer rendement

Paperback Nederlands 2004 9789013015287
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 45% korting

Samenvatting

Uw afnemers gedragen zich helaas niet altijd zoals u dat als aanbieder zou willen. De grillen van de markt kunnen soms de resultaten van de marketingplannen danig beïnvloeden. En dan is het tijd voor actie: verkoopacties welteverstaan. Tijdelijke activiteiten die gericht zijn op extra verkopen en het inhalen van gemiste verkopen. Business-to-business verkoopacties biedt u inzicht in de verschillende technieken en de do's en don'ts van verkoopacties. Uniek aan 'Business-to-business verkoopacties' is dat het zich helemaal richt op de zakelijke markt.

'Business-to-business verkoopacties' leidt u via 5 stappen naar meer rendement:

1. Waarom een verkoopactie houden?
2. Hoe stelt u uw doelgroep vast?
3. Welke actietechnieken zijn bruikbaar in de business-to-business markt?
4. Hoe communiceert u uw verkoopacties?
5. Hoe budgetteert en evalueert u uw verkoopacties?

Elke stap wordt geïllustreerd met 10 cases, zodat u een helder beeld krijgt van de praktijk van verkoopacties.

Specificaties

ISBN13:9789013015287
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:0
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Dirk van Eunen

Dirk van Eunen (1978) was werkzaam voor sales promotionbureau Draft en is thans werkzaam bij Kega Promotional Partners in Sassenheim waar hij promotioneel advies aan diverse bedrijven geeft. Hij publiceert over verkoopacties in Adfo Direct en is redactielid van de Adfo Dmdesk.

Andere boeken door Dirk van Eunen

Over Ed van Eunen

Ed van Eunen (1947) werkte in de reclame, in het marktonderzoek en is sinds 1980 sales promotion adviseur. Hij is op dit gebied een van de belangrijkste Nederlandse autuers en schreef vele boeken en artikelen over verkoopacties. Hij is adviseur van een aantal ondernemingen.

Andere boeken door Ed van Eunen

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Verkoopacties: waarom houdt u ze? Cases bij hoofdstuk 1
2. Het bepalen van de doelgroep voor verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 2
3. Technieken bij verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 3
4. Het communiceren van verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 4
5. Budgettering en evaluatie van verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 5

Over de auteurs

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Business-to-business verkoopacties