


Dirk van Eunen (1978) was werkzaam voor sales promotionbureau Draft en is thans werkzaam bij Kega Promotional Partners in Sassenheim waar hij promotioneel advies aan diverse bedrijven geeft.
Meer over de auteursBusiness-to-business verkoopacties
In 5 stappen naar meer rendement
Paperback Nederlands 2004 9789013015287Samenvatting
Uw afnemers gedragen zich helaas niet altijd zoals u dat als aanbieder zou willen. De grillen van de markt kunnen soms de resultaten van de marketingplannen danig beïnvloeden. En dan is het tijd voor actie: verkoopacties welteverstaan. Tijdelijke activiteiten die gericht zijn op extra verkopen en het inhalen van gemiste verkopen. Business-to-business verkoopacties biedt u inzicht in de verschillende technieken en de do's en don'ts van verkoopacties. Uniek aan 'Business-to-business verkoopacties' is dat het zich helemaal richt op de zakelijke markt.
'Business-to-business verkoopacties' leidt u via 5 stappen naar meer rendement:
1. Waarom een verkoopactie houden?
2. Hoe stelt u uw doelgroep vast?
3. Welke actietechnieken zijn bruikbaar in de business-to-business markt?
4. Hoe communiceert u uw verkoopacties?
5. Hoe budgetteert en evalueert u uw verkoopacties?
Elke stap wordt geïllustreerd met 10 cases, zodat u een helder beeld krijgt van de praktijk van verkoopacties.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Ed van Eunen
Inhoudsopgave
1. Verkoopacties: waarom houdt u ze? Cases bij hoofdstuk 1
2. Het bepalen van de doelgroep voor verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 2
3. Technieken bij verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 3
4. Het communiceren van verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 4
5. Budgettering en evaluatie van verkoopacties. Cases bij hoofdstuk 5
Over de auteurs
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan