
Lees verder
In 'Internationale marketing' komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek geeft een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het boek is opgebouwd rondom vijf fasen:
- de beslissing tot internationaliseren
- welke markten te betreden
- de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden
- het ontwerpen van het exportplan
- de toepassing van dit plan
Door dit traject van beslissingen te volgen biedt 'Internationale marketing' een compleet overzicht van het vakgebied. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktijk. 'Internationale marketing' is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books