
Lees verder
Drs. ing. Wessel Berkman heeft sinds 1999 ervaring in commerciele optimalisatie. Hij is oprichter van The Brown Paper Company, De Commerciele Revoultie, The Social Selling Company en Employee Growth Factory. Zijn organisaties laten zich graag afrekenen op de behaalde meetbare duurzame resultaten. Naast dit werk schrijft hij boeken en houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling.
Meer over de auteursOrganisaties met bestaansrecht hebben een sterk, onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd DNA. Dit DNA staat garant voor de ultieme klantbediening, op de meest efficiënte en effectieve manier. Het creëert de meeste meerwaarde en is de reden waarom klanten graag bij jou kopen en talentvolle medewerkers graag bij je willen werken.
Veel organisaties zijn dit DNA bijna verloren. De grote vraag is: hoeveel tijd heb jij nog om het te herstellen?
Met de Brown Paper-methode versterken medewerkers, management en klanten gezamenlijk het onderscheidende DNA en creëren zij organische groei. Met veel plezier en energie. Het is een integrale benadering, met aandacht voor cultuur en structuren. Uitdagende coaching, trainingen en 'afspraak is afspraak' zorgen voor een slagvaardige organisatie die als één team opereert.
De Brown Paper-methode wordt al vijftien jaar met succes toegepast bij kleine en grote bedrijven als Ricoh, Sita, Peugeot en Mammoet. In 2014 werd The Brown Paper Company verkozen tot beste adviesbureau. In deze volledig herziene en uitgebreide editie zijn de ervaringen en inzichten van de afgelopen jaren verwerkt.
verandermanagement organisatieverandering brown paper methode brown paper-methode bottom-up veranderen organisatie-dna bottom-up verandering intrinsieke motivatie procesoptimalisatie procesverbetering gouden stippen klantgerichtheid continue verbetering participatief management duurzame verandering organisatiecultuur organische groei management eigenaarschap besturingsmodel verandertrajecten verbetercultuur medewerkersbetrokkenheid organisatieziel leiderschap teams visualisatie continu verbeteren concurrentievoordeel span of support verandering veranderbelemmering praktische tools persoonlijke effectiviteit organisatieprestaties projectmanagement organisatiestructuur samenwerking unique buying reasons mentale en fysieke fitheid stuurgetallen verandercurve werkvloerpotentieel strategie onderscheidend vermogen coaching bewustwording veranderaanpak commitmentsheet feedback pragmatisch veranderen implementatie roi verandermotivatie latente pijn organogram verbeterteam hyperconcurrentie organisatieadvies taskforce veranderweerstand organisatieontwikkeling situationeel leiderschap datastudie managementstijl marktrelevantie vitaliteit verandercompetentie verbeterpotentieel maatwerk organisatiecoaching underperformer simplificatie
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books