
Lees verder
Kim Castenmiller (1975) is opgeleid tot organisatiepsycholoog en heeft inmiddels 15 jaar ervaring in het initiëren en begeleiden van vernieuwing.
Meer over de auteursBusiness as usual werkt niet meer. De komst van internet heeft de manier waarop we werken en leven fundamenteel veranderd. Ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op. We realiseren ons meer en meer dat alles met alles is verbonden. Deze ontwikkelingen hebben een enorme impact op organisaties en de wijze waarop ze waarde leveren. Bedrijven die doorgaan op de oude manier, die teren op successen uit het verleden en enkel uitgaan van de korte termijn, hebben geen toekomst. Organisaties staan voor de taak zich te ontdoen van oude structuren en een nieuwe toekomst te creëren. U ziet dat de wereld aan het veranderen is. U voelt dat u een verantwoordelijkheid hebt om daar wat mee te doen.
Alleen mensen kunnen organisaties een toekomst geven. Mensen zoals u.
Met dit boek bieden de auteurs richting en ondersteuning bij het realiseren van de verandering die u wilt inzetten. Op uw weg naar 2020 reiken zij u de route-informatie aan. Ook helpt het u in de ontwikkeling van de belangrijkste factor in dit proces: uzelf.
Het boek is veelvuldig gelardeerd met inspiratie uit de praktijk. Zoals de implementatie van Het Nieuwe Werken bij SNS Reaal, het hiërarchiedoorbrekende organisatiemodel van Cisco, de inspirerende inzet van The Phone House, de omvorming van Bibliotheek Zeist, de stille kracht van Siemens, het nieuwe businessmodel van zorginstelling Thomashuizen en de bijdrage aan duurzaamheid door Akzo-Nobel. Het zijn niet de bedrijven die hierin centraal staan, maar de drijvende krachten erachter.
Dit boek is voor iedereen die vanuit zijn of haar rol, passie of talent een bijdrage levert aan het bouwen van toekomstbestendige organisaties. Van directeur, manager, HR manager tot professional en adviseur.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken