Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Verkopen is een werkwoord

Ingenaaid Nederlands 2012 9789048616039
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De 3 M’en: Met Minder inspanningen Meer salesrendement realiseren. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet je die drie M’en om in de praktijk? Pieter De Smet verwoordt zijn bevindingen en tips in dit boek. Hij wil hierbij zeker niet beleren, maar vooral inspireren.

De aanpak van dit boek is no-nonsense, de schrijfstijl direct. Pieter De Smet put uit een jarenlange praktijkervaring. Zijn boek is doorspekt met voorbeelden uit de dagelijkse salespraktijk. Theoretische modellen en begrippen belicht hij vanuit een functionele invalshoek. Hij verliest hierbij nooit de directe link met de werkvloer.

De rode draad in het boek is het vinden, analyseren, beheersen en beheren van de expliciete en impliciete behoeften van de (potentiële) klant. Pieter De Smet schuwt daarbij geen controversiële begrippen als ‘commerciële prostitutie’ en ‘sadomasochistische communicatie’. Dit boek wordt jouw salesbijbel en inspiratie voor toekomstige cont(r)acten.

Deze no-nonsense salesbijbel boordevol praktijktips is een must voor al wie actief is in sales en marketing en wie anderen moet overtuigen en overhalen.

Specificaties

ISBN13:9789048616039
Trefwoorden:verkopen
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:236
Druk:1
Verschijningsdatum:15-9-2012
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Pieter De Smet

Pieter De Smet put uit meer dan 30 jaar ervaring in communicatie en verkoop. Hij verdiende zijn strepen in tal van organisaties en bedrijfssectoren, als consultant, trainer en woordvoerder. Hij doceert Product- & Prijsbeleid en Sales- en Accountmanagement aan VIVES en is rechter in handelszaken in de rechtbank van koophandel Gent, afdeling Kortrijk.

Andere boeken door Pieter De Smet

Inhoudsopgave

Inleiding
De verkoper is vaak een commerciële sado-masochist

Deel 1: Zeker te weten alvorens te ageren
Deel 2: Klantgericht voorbereiden van het salescontact
Deel 3: Klantgericht contact nemen met de (potentiële) klant
Deel 4: Klantgericht argumenteren en demonstreren
Deel 5: Wat een geluk dat de (potentiële) klant aandraaft met bezwaren
Deel 6: Klantgericht afsluiten van het cont®act
Deel 7: Summiere checklist voor een optimaal (potentieel) klantencontact
Deel 8: Je kunt niet niet communiceren
Deel 9: Het salescontact samengevat in spreuken

Algemeen besluit

Lexicon salesbegrippen

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verkopen is een werkwoord