Creativiteit & inspiratie

IMR, Intelligent Mind Resetting in conceptontwikkeling en tekstschrijven

Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789081775908
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Zoals eerder onderzoek al aantoonde is het niet het grote talent dat sublieme prestaties geeft, maar de werkelijke overtuiging dat u in uw werk, sport, studie en relaties bijzonder kunt worden. Ik dit boek leert u, voor een steeds toenemende creativiteit en inspiratie, hoe u die overtuiging en de vaardigheden die daar voor nodig zijn op een dieper liggend onderbewust niveau met IMR (Intelligent Mind Ressetting) deel kunt laten worden van uw persoonlijkheid.

In deze uitgave wordt een stappenplan aangereikt om voorafgaande aan iedere creatieve prestatie eerst tot de juiste mindset te komen. De grondslag waarmee nieuwe ideeën sneller en professioneler aan het creatieve brein ontspruiten.

De nieuwe formules in dit boek geven daaropvolgend aan hoe u tot de beste concepten en teksten kunt komen. Een boek dat iedere verantwoordelijke in marketingcommunicatie, sales en art direction met een nieuwe visie op een nog hoger niveau van creativiteit en inspiratie gaat brengen.

Specificaties

ISBN13:9789081775908
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:169
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Riny van As

Riny van As (1948), studeerde af als deskundige in marketingcommunicatie, hypnotherapie en NLP. Hij startte zijn carrière op 20-jarige leeftijd in marketing en reclame. Vanaf zijn 29e was hij eigenaar van diverse reclamebureaus en functioneerde hij als conceptdenker en tekstschrijver. Synchroon hieraan startte hij in 1992 een instituut voor communicatietrainingen. Zijn 25-jarige ervaring als coach en trainer staan garant voor efficiëntie in bewustwordings- en veranderingsprocessen. Een pragmatisch inlevingsgevoel en visie, door juiste tracering van individuele gedragskenmerken op basis van onderzoek, typeren zijn effectiviteit. Met zijn instituut Target Training weet hij te anticiperen op zowel het emotionele streven van de deelnemers als op het daaruit voortvloeiende gewenste resultaat in hun functioneren. Zijn benadering leidde diverse malen naar interviews en demonstraties op radio en tv.

Andere boeken door Riny van As

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

Deel 1: Mindset, de gebruiksaanwijzing van het creatieve brein
1. Communiceren begint met een goed gevoel
2. IMR stuurt op je doel af
3. IGG; de toegang tot het onderbewuste
4. Betere creativiteit en inspiratie

Deel 2: Marketingcommunicatie en conceptontwikkeling
5. Conceptontwerp vanuit emotie naar ratio
6. IMR en marketingcommunicatie
Praktijkvoorbeelden: conceptvormen in gevarieerde kaders

Deel 3: Essenties in promotioneel tekstschrijven
7. Tekstschrijven is een vak dat je kunt leren
8. Kopregels en openingszinnen

Deel 4: Appendix: Het Meta- en Miltonmodel
9. Het Metamodel
10. Excerpt Metamodel
11. Het Miltonmodel

Literatuur

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Creativiteit & inspiratie