Lees verder
Daniëlle de Jonge – spreker, trainer en bestsellerauteur. Helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn.
Meer over de auteursVerleid de klant
Onweerstaanbaar zakendoen
Gebonden Nederlands 2013 2e druk 9789089651471Samenvatting
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.
In Verleid de Klant laten Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge zien hoe u het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten.
Mogen we u verleiden? Koop dit boek!
- Het verleidelijke vervolg op 'Verras de Klant' en 'Knuffel de Klant' (meer dan 13.500 ex. van verkocht).
- Een slimme verleidingsstrategie om het koopgedrag van klanten positief te beïnvloeden.
Specificaties
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Daniëlle de Jonge
Over Rob Snoeijen
Inhoudsopgave
1. De eerste verleidelijke stap
2. Verleidelijke uitstraling
3. Kleuren om te verleiden
4. Verleiden met zintuigen
5. Taal der verleiding
6. Overal verleidelijk zichtbaar zijn
7. Onlineverleiding
8. Blijvend verleiden
9. Verleid jezelf
Inspiratiebronnen
Over de auteurs
Nog meer verleiding
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan