Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Human2Human: de nieuwe klantrelatie, geactualiseerde editie

Onderscheidend verkopen door échte aandacht

Ingenaaid Nederlands 2022 9789089656445
10
Voormalig top 10Totaal 42 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 485Hoogste positie: 5
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. Dit boek staat boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten. - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt. - Steven Van Belleghem, auteur van het boek The offer you can’t refuse

Specificaties

ISBN13:9789089656445
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:144
Druk:2
Verschijningsdatum:15-8-2022
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (5)

Management Summaries: Human2Human
Ronald Buitenhuis | 20 augustus 2015
Er kan een streep door B2B (Business to Business) en B2C (Business to Consumer). Het draait vandaag de dag om Human2Human, schrijft Danielle de Jonge in haar gelijknamige boek. Om echte aandacht. Het gaat er niet meer om wat een bedrijf aanbiedt, het gaat erom wat de klant vraagt. Van USP (unique selling point) naar UBR (unique buying reason).
Lees verder
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Sandra Kok | 23 juli 2015
In ‘Human2Human’ van Daniëlle de Jonge draait het om aandacht, échte aandacht! De wereld is veranderd, mensen willen gewaardeerd worden, ook wanneer het draait om verkopen. Misschien zelfs wel juist bij het verkopen. Je zult dingen herkennen, zowel aspecten die je goed doet als punten van verbetering. En ja, het zal ook gebeuren dat je denkt ‘is het zo simpel?’, ja dus!
Lees verder
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Rein Hof | 26 juni 2015
Er zijn veel ideeën rondom klantcontact en klantrelaties. Het was ooit b2b en b2c nu vooral human2human. En hier over worden dan ook veel boeken geschreven . Wat beschrijven deze boeken dan? Iets meer dan het verhaal dat klantcontact belangrijk is?
Lees verder
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Carla Verwijs | 23 juni 2015
Wat heeft u laatst nog voor uw klanten gedaan? Iets wat u altijd al doet, of heeft u echt iets onderscheidends gedaan? Iets onverwachts, iets extra’s wat ze nog lang zullen onthouden? Of misschien vindt u dat teveel moeite, want uw klanten komen toch wel weer. Als u ‘Human2Human: De Nieuwe Klantrelatie’ van Daniëlle de Jonge heeft gelezen, komt u waarschijnlijk nog terug op die laatste gedachte.
Lees verder
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Corien Plaisier | 12 juni 2015
'Human2Human' is het tweede boek van Danielle de Jonge. Ze neemt u mee op het pad van onderscheidend verkopen met echte aandacht, en dat is dan ook de ondertitel van dit boek.
Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
14 stemmen
8
4
1
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (7)

video
Zo word je zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk
Daniëlle de Jonge 9 januari 2023 Klanten verwachten steeds meer en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. In het prikkelende boek Human2Human beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Ter gelegenheid van de geactualiseerde editie geeft Daniëlle in deze Bookchat 3 tips om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te worden.
column
Daniëlle de Jonge - Omdenken in commercie
Daniëlle de Jonge 18 mei 2019 Bijna 11 miljoen hits op Google. Met wisselende inhoud: van positieve tips om het te realiseren tot en met oproepen à la ‘Stop daar nou toch eens mee!’. Op social media buitelen de voor- en tegenstanders van het topic over elkaar heen.
nieuws
Managementboek van het Jaar 2018 - Juryblog - Hoe de jury tot stand kwam
Daniëlle de Jonge 25 oktober 2017 ‘Wie bepaalt hoe de jury wordt samengesteld?’. Deze vraag heb ik in de achterliggende periode geregeld gehoord. Terecht, want het is nogal een verantwoordelijkheid: beslissen welk managementboek het allerbeste van dit jaar is.
nieuws
Jury Managementboek van het Jaar 2018 bekend
Justin van Lopik 21 juli 2017 De jury voor de verkiezing van het Managementboek van het Jaar is bekend. Zes professionals met hart voor managementboeken. Hun namen, en hun achtergronden, leest u na de breek.
preview
Preview - Human2Human - Maak je klant trending topic
Daniëlle de Jonge 18 juni 2015 Tevreden klanten worden niet vanzelf ambassadeurs, verkopen met échte aandacht kan daar echter bij helpen. Daniëlle de Jonge schreef Human2Human, waarin ze uitlegt hoe je dat doet. In deze preview doet ze vast een boekje open.
interview
Daniëlle de Jonge: ‘Het gaat van USP naar UBR’
Ronald Buitenhuis 10 juni 2015 In no time stond Human2Human: de nieuwe klantrelatie in de top vijf van best verkochte managementboeken. Er is kennelijk grote behoefte aan antwoorden op de vraag hoe we in dit internettijdperk de klant kunnen bereiken. Auteur Daniëlle de Jonge ontzenuwt de mare dat alles online zal gaan. ’75 procent van de kopers wil vroeg of laat toch menselijk contact.’ Ofwel: echte aandacht.
nieuws
Doelgericht DANSen
Nienke van Oeveren 4 juni 2015 ‘Veel bedrijven vinden zichzelf uitmuntend in klantgerichtheid. Helaas vindt slechts acht procent van hun klanten dat zij uitmuntend bezig zijn.’ Gelukkig legt Daniëlle de Jonge tijdens de boeklancering van Human2Human, de nieuwe klantrelatie uit hoe je klanten vindt, hebt en houdt.

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'. - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Inhoudsopgave

Inleiding 13

Deel 1 Klanten vinden 19
1 Kies en word gekozen 21
Zonder doelgroep ben je nergens
2 Een ijzersterk verhaal 25
Storytelling in plaats van verkooppraatjes
3 Jouw eigentijdse pitch 31
Triggeren zodat de ander meer van je wil weten
4 De expert in jezelf laten zien 37
Contentmarketing om klanten aan te trekken
5 Aan tafel komen 43
Slimme acquisitie voor continue klantenwerving
6 LinkedIn als goudmijn 49
Klanten vinden en gevonden worden
7 Doordachte acquisitiegesprekken 55
Checklist om klanten te helpen met kopen
8 Opvallende offertes 61
Een schot in de roos voor nieuwe opdrachten

Deel 2 Klanten hebben 65
9 Boven de klantverwachtingen uitstijgen 67
Ultiem voldoen aan koopargumenten van jouw klant
10 24/7 bereikbaar zijn – of toch niet? 71
Realtime communicatie realistisch maken
11 Klein cadeautje, groot plezier 77
Fysieke extraatjes met hoge aandachtsfactor
12 De klant van nu wil pure beleving 81
Geweldige klantervaringen voor blijvend enthousiasme
13 Facturen die een goed gevoel geven 89
Een goed gevoel bij elke betaling
14 Een klagende klant weer blij maken 95
Met echte aandacht de kou uit de lucht

Deel 3 Klanten houden 99
15 Netvliesmanagement 101
Continu in beeld blijven bij klanten
16 Klantrelaties verdiepen 105
Maak je klant trending topic
17 Weg met de klanttevredenheidsenquête 111
Maak een mening geven aantrekkelijk
18 Relatiegeschenken die indruk maken 115
Vergeet het kerstgeschenk, ga voor onderscheidend
19 Aanbevelingen en referenties 119
De meest geloofwaardige reclame komt van klanten
20 Supporters en ambassadeurs 125
Koester de parels in je klantenbestand

Epiloog
Aandacht voor jezelf 131
Inspiratiebronnen 137
Daniëlle de Jonge 141

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Human2Human: de nieuwe klantrelatie, geactualiseerde editie