

Talita Kalloe is journaliste en oprichter van Soul Stores - een online magazine waarmee ze winkels, merken en makers met een duurzame missie verbindt met mensen die een verschil willen maken met hun consumptiegedrag. Met haar sustainable storytelling methode adviseert en begeleidt ze purpose gedreven ondernemers in het geloofwaardig, helder en authentiek uitdragen van hun duurzame missie.
Meer over Talita KalloeSustainable Storytelling
Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact
Paperback Nederlands 2024 9789401499521Samenvatting
Hoe communiceer je als ondernemer of organisatie authentiek, helder en geloofwaardig over duurzaamheid?
In dit boek lees je waar de bewuste en onbewuste patronen en uitdagingen kunnen liggen in het zichtbaar maken van duurzame ambities.
En waarom het zo belangrijk is om eerst de intrinsieke motivatie en purpose te verkennen, voordat je een geloofwaardig verhaal over duurzaamheid naar buiten kunt brengen. Zodat je vanuit zuivere intenties een verhaal kunt uitdragen waar je op kunt bouwen. Niet alleen voor nu, maar ook voor de generaties die na jou volgen. Dat is een verhaal met impact. Dat is sustainable storytelling.
Specificaties
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan