Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Je winkel zal nooit meer hetzelfde zijn en dat is maar goed ook!

Paperback Nederlands 2016 9789402227703
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Je winkel zal nooit meer hetzelfde zijn! Hiervan hoef je niet te schrikken, want het is maar goed ook! De consument die langs jouw winkel loopt is anders dan vroeger. Je zult je winkel daarom voortdurend moeten aanpassen. Dat vergt ondernemerschap en lef.

Retail is een vak en ondernemen een kunst. Soms krijg je wat hulp van een centrummanager. Een andere keer kun je de kunst afkijken in een andere plaats zoals bijvoorbeeld in Balk. Soms krijg je wat hulp van de bank, maar ook dat gaat niet eenvoudig!

Dit boek staat boordevol handige tips waarmee jij als winkelier je voordeel kunt doen, want als winkelier kun je vast wel een steuntje in de rug gebruiken!

Specificaties

ISBN13:9789402227703
Trefwoorden:retail, detailhandel
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:110
Uitgever:Boekscout
Druk:1
Verschijningsdatum:1-7-2016
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

Alle interviews en artikelen (1)

Over Fred Rutgers

Fred Rutgers, is auteur, keynotespeaker en managementconsultant. Toen hij het familiebedrijf overnam, ontdekte hij al snel de kracht van slimme marketing en sales strategieen. Daarom maakte hij de overstap naar het grotere bedrijfsleven. Hij werd o.a. directeur product en marketing bij een klein van origine engels postorderbedrijf, partner bij een groot internationaal opererend marketing & sales consultancy & salespromotion bedrijf. Verder werkte hij aan diverse chipper, chipknip en loyalty projecten, was hij werkzaam als leverancier van marketing en financiele strategische tools, hij was directeur / medeeigenaar van enkele kleinere telecomaanbieders. Na een korte carriere als directeur van een grote webshop heeft hij een eigen isolatiebedrijf gekocht dat hij ook tot een succes maakte. Inmiddels heeft Fred zich volledig gestort op het schrijven van boeken, het houden van lezingen en toespraken over management en sales onderwerpen. Tevens spreekt hij met passie over duurzaamheidsvraagstukken. Om betrokken te blijven bij de laatste ontwikkelingen is hij regelmatig actief als boardroom consultant om ondernemers te helpen bij het ontwikkelen en uitvoeren van businessplannen en lost hij regelmatig commerciële vraagstukken op voor uiteenlopende opdrachtgevers.

Andere boeken door Fred Rutgers

Inhoudsopgave

Inleiding

-Bij koninklijk besluit hofleverancier sterft uit, of juist niet?
-Van oudsher betrouwbaar
-Webshops hebben het echt niet zoveel gemakkelijker dan jij
-Online rolt steeds vaker het snoer weer op
-Retail is een vak
-Een centrummanager is geen Haarlemmerolie
-Het wonder van Balk, of gewoon goed ondernemerschap?
-Zit jij met je bedrijf in een winkelgebied of in een boodschappencentrum?
-Hello huishoudschool
-Dag van de meewerkende echtgenote
-Met goedkope schoenen een doodlopende weg ingeslagen
-Zijn de clicks nu echt wel killing voor de bricks?
-Succes is geen verworven recht
-Wie heeft ze ook alweer aangenomen?
-Je moet jezelf niet willen klonen
-Doorbreek je patroon! Zorg ervoor dat je winkel nooit meer hetzelfde is
-Draag je klanten op handen
-Zorg ervoor dat klanten bij jou niet op de koffie komen
-Een succesverhaal
-Service en persoonlijke aandacht zijn verslavend
-Waarom krijgt de ene winkel wel hulp van de bank en de andere niet?
-Help, mijn concurrent is goedkoper
-Als het niks kost is het ook niks waard
-Als je jouw toegevoegde waarde kunt uitleggen ben je nooit te duur
-Het geheim van de Gouden Driehoek
-De Bermuda Driehoek
-Is jouw bedrijf the talk of the town?
-Blikvanger of blokkade?
-Massale sterfte onder grijze muizen
-Het gouden kalf
-Consumenten herontdekken de winkel
-Winkels en winkelcentra moeten zichzelf heruitvinden
-Je gaat het pas zien als je het door hebt
-Hoezo geen koopkracht in de winkelstraat?
-Boodschappen doen en winkelen zijn twee verschillende dingen die echt een andere aanpak vergen
-Zonder je team ben je nergens
-Zorg ervoor dat je als ondernemer je team betrekt bij je doelen
-Loopt de handel op de klippen?
-Dat doet de deur dicht
-Dodelijk saai

Nawoord

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Je winkel zal nooit meer hetzelfde zijn en dat is maar goed ook!