Help, ik sta op GeenStijl
Omgaan met kritiek op internet
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789461260161Samenvatting
Ontevreden klanten spuien vrolijk hun gal op internet. Dat komt soms hard aan. In het ergste geval belandt uw product op de homepage van GeenStijl of staat u onverwacht voor de televisiecamera van Rutger Castricum.
Op internet geeft u veel controle uit handen. Reken op complimenten, maar ook op pijnlijke kritiek, die u dankzij Google lang kan achtervolgen. Hoe gaat u daarmee om?
'Help, ik sta op GeenStijl' van sociale media-deskundige Jeroen Mirck bevat veel praktische voorbeelden en tips voor bedrijven die geconfronteerd worden met online kritiek. Hoe houdt u invloed op wat er over uw product of dienstverlening wordt gezegd op internet? Hoe reageert u op retweets, reaguurders en Rutger?
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan