Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Social selling

Audio-download Mp3 Nederlands 2018 9789462552845
Direct te downloaden

Samenvatting

Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor een warme band met je klant.

Als een van de gezichten van Make Marketing Magic help Djoea van Zanten dagelijks bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken. Hij helpt ondernemers om continu zichtbaar te zijn op de radar van hun klanten.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de 60-minutenserie.

Specificaties

ISBN13:9789462552845
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Aantal pagina's:144
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:31-5-2018
ISSN:

Lezersrecensies

3.0 van de 5
2 stemmen
0
1
0
1
0

Interviews en artikelen (1)

preview
Digitale Trends en Tools - Social selling in 60 minuten
Djoea van Zanten 19 juni 2018 Vrijwel alles gaat online en we besteden onze aandacht en tijd ook steeds meer online. Maar de basis is nog altijd hetzelfde. Mensen doen zaken met mensen. Dat gaat altijd om vertrouwen. Precies om die reden houden we er niet zo van om iets ‘verkocht te krijgen’. Dat vindt niemand fijn, maar stiekem doen we het zelf wel, wanneer we iets te verkopen hebben.

Over Djoea van Zanten

Djoea van Zanten is een leerling van de praktijk. Daar kwam hij al op de middelbare school achter. Na iets te veel bijbaantjes begon zijn carrière in de commercie: deur-aan-deurverkoop. Al snel startte hij samen met een paar vrienden zijn eerste bedrijf. Zes dagen per week liep hij langs deuren door het hele land en leerde met vallen en opstaan het salesvak kennen. Daarna ging hij aan de slag als consultant werving en selectie in de arbeidsmarkt. Daar keek hij jarenlang in de keuken van verschillende bedrijven en leerde hoe B2B-processen, sales en marketing werkten. Na verloop van tijd ging het kriebelen en koos hij ervoor om volledig in te zetten op zijn liefde voor online marketing en social selling. Als zelfstandig consultant hielp hij bedrijven met hun commerciële strategie. Inmiddels is hij een van de gezichten van Make Marketing Magic, een van de meest toonaangevende bedrijven binnen B2B-marketing. Daar werkt hij elke dag samen met ondernemers en organisaties aan hun marketing- en salesvraagstukken. Ook presenteert hij regelmatig masterclasses over onderwerpen als social selling, storytelling en online marketingstrategie.

Andere boeken door Djoea van Zanten

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Waarom social selling?
2. Jouw verhaal
3. Doelstelling
4. Doelgroep
5. Je propositie
6. Social-mediakanalen
7. Content
8. Zoeken, vinden en connecten
9. Leads en sales
10. Implementatie in je bedrijf

Tot slot
Over de auteur
Lees in dezelfde serie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social selling