Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Social Selling met LinkedIn

Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie

Paperback Nederlands 2020 9789082298147
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties. Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek inzijn soort.

De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht.

De bijlagen op de ondersteunende website https://www.socialsellingmetlinkedin.nl maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix.

Specificaties

ISBN13:9789082298147
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:128
Uitgever:AClassBooks
Druk:1
Verschijningsdatum:15-1-2021
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Social Selling met LinkedIn - Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie
Patrick Petersen 25 januari 2021 Digitaal zaken doen, groeiende personal branding, het massaal digitaal streamen en zo op een (post)corona-manier relaties en klanten te bedienen, is anno 2021 makkelijker dan ooit. Het beheer van relaties op de sociale platformen is vooral relevanter geworden en op - bijvoorbeeld - social media platform LinkedIn nog beter gericht op het juiste publiek. Het is de claim uit de nieuwste uitgave van social media marketing specialist Patrick Petersen RDM MA MSc. In zijn nieuwste, crossmediale boek Social Selling met LinkedIn sleept hij de kleine ondernemers en zzp'ers door de digitale, thuiswerk coronacrisis heen. 

Over Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De veelzijdige Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden 90 actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.

Andere boeken door Patrick Petersen

Inhoudsopgave

Dankwoord
Voor wie is het boek geschikt?
De doelmatige opbouw
Het gebruik van het boek

1 Van passief banenplatform naar actieve social selling

Een betrouwbaar, zakelijk netwerk als gat in de markt
Linkedin begint met direct marketing
LinkedIn en de eerste kenmerken van social selling
Linkedin als contentplatform voor thought leaders
Linkedin sinds 2016 onderdeel van Microsoft
De kracht van de Company Pages wordt ontdekt
De hashtag en meer personal social selling
Privacy: van koude acquisitie naar opgewarmde social selling
In 2019 en 2020 wordt social selling met LinkedIn spannend
De vernieuwde events als leadgeneratoren
Stories en meer interactieve content
Van passief netwerk naar actief social selling platform
Personal branding, digitaal klantmanagement en de Why?

2 Via DNA en SSI naar een profiel gericht op social selling

Verschillen social selling en sales
Digitaal klantmanagement vanuit het DNA
De methodiek van het VAK-EI
Het digitale DNA op basis van de Social Selling Index
Ontwerp een persona voor persoonlijke content
De strategische stappen van de social selling strategie

3 SSI, DMU, ZMOT en de tactische invulling van de social selling mix

Van moment of truth naar de fasen van een klantreis
Van klantreis naar het team van decision makers
De tijdlijn van de decision makers

4 Personal branding, reputatiemanagement en meer traffic

Doelstelling: Personal branding en reputatiemanagement
De middelenmix personal branding en reputatiemanagement
De middelenmix en meer traffic op en met LinkedIn
De middelenmix en het algoritme

5 Thought leadership en Sponsored Content

De middelenmix voor thought leadership
De middelenmix: stappenplan Sponsored Content

6 Klantinformatie, engagement en communitybuilding

Doelstelling: klantinformatie, communitybuilding en meer engagement
De middelenmix voor meer klantinformatie en communitybuilding
De middelenmix voor meer engagement

7 Leadgeneratie

Doelstelling: Leadgeneratie
De middelenmix voor meer leads en nurturing
Connect! Hierbij een kortingscode voor een praktijksessie!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Selling met LinkedIn