Hilda Feenstra (Drachten, 1970) is adviseur, trainer en spreker op het gebied van duurzame ontwikkeling.
Meer over Hilda FeenstraDuurzaam zijn moet je durven
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 1e druk 9789491472992Samenvatting
Elke dag doen zich kansen voor om een verschil te maken in de wereld. Dit boek helpt je bewuste, proactieve en effectieve keuzes te maken, waarmee je vanuit persoonlijk leiderschap bijdraagt aan een betere wereld, op een manier die bij jou past.
Het is allemaal een kwestie van durven. Je moet onder ogen durven zien hoe we er nu voor staan, hoe ons voorbestaan wordt bedreigd door de manier waarop we omgaan met onze planeet en met elkaar. Er is ook durf voor nodig om te blijven geloven dat het anders kan, ook als je omgeving je (eerst) niet serieus neemt. Om jouw visie te delen op hoe we gezonder, gelukkiger en eerlijker met elkaar kunnen samenleven. En dan moet je in actie durven komen om stap voor stap, samen met andere durfals, deze droom waar te maken.
Duurzaam zijn moet je durven geeft je de kennis, de inspiratie en het handelingsperspectief om thuis, in de samenleving en op je werk stappen te zetten op weg daarnaartoe.
De ultrakorte samenvatting van dit boek: If it is to be, it is up to me.
'Ken je dat? Die gekmakende combinatie van diepe betrokkenheid bij het milieu en het gevoel dat je in je eentje toch zeker die klimaatverandering niet kan tegenhouden? Wanhoop niet langer. Hilda Feenstra laat je voelen dat je er niet alleen voor staat en maar één ding nodig hebt: duurzame durf. En dit boek, natuurlijk.' - Esther Ouwehand, Tweede Kamerlid PvdD
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan