
Lees verder
De Marketing Queens hebben gezamenlijk ruim 150 jaar marketingervaring in o.a. FMCG, Telecom, energie, vakantiereizen, transport, financiële dienstverlening, verzekeringen, zakelijke dienstverlening, goede doelen, media, transport, onderwijs, opleiding en trainingen en de culturele sector.
Meer over de auteursEr worden boeken volgeschreven over marketing. Nieuwe inzichten, cases, modellen, we hebben een dynamisch vak. Wat vandaag werkt, lijkt morgen alweer achterhaald. Als marketeer doe je je best om de snel veranderende wereld om je heen en de doelgroep te (blijven) snappen om relevante verandering aan te jagen. Maar dat betekent niet dat je de
aanpak opnieuw moet uitvinden als je met een nieuw onderwerp aan de slag gaat.
Met deze recepten heb je die aanpak snel onder de knie. 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt.
Een doeboek waarmee je bijvoorbeeld een strakke merkpositionering neerzet, een helder marketingplan schrijft dat niet in een la verdwijnt, een razend goed idee voor een nieuwe dienst of product ontwikkelt, de ideale klantreis uitwerkt of een effectieve communicatiecampagne realiseert. Met dit boek word je snel een allround marketingmasterchef!
"Eens in de zoveel tijd komt er een handboek voorbij dat iedere marketeer gelezen moet hebben. Dit is er zo een. Lekker praktisch, heerlijk luchtig, makkelijk toepasbaar. Fijn leesbaar in begrijpelijke taal. Voor iedere beginnende marketeer een aanrader om te lezen en er met regelmaat bij te pakken. Voor doorgewinterde koks in de marketingkeuken een opfriscursus waar je al je hele carrière naar op zoek was." - Mariëlle Krouwel, Director of Branding, NN Group N.V.
marketing merkontwikkeling klantreis klantgerichtheid marketingcampagnes marketingplan proposities merkkompas klantloyaliteit merkwaarden customer relationship management customer experience praktische marketingtips doelgroepsegmentatie data-analyse touchpoints klantcontactstrategie marketingkeuken marketingstrategie privacy superpromoters communicatie marketingmodellen merkimago klantbeloftes e-mailmarketing merkessentie marketingprofessional organisatiecultuur implementatiestrategieën social media marketingexpertise merkpersoonlijkheid dataverwerking marketingtools algemene verordening gegevensbescherming klantbehoud strategie contentstrategie workshops
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books