Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Never Stop

Winning Through Innovation

Paperback Engels 2020 9798631150317
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Specificaties

ISBN13:9798631150317
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:220
Verschijningsdatum:27-3-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Never Stop