,

Social Media Marketing voor Dummies

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 3e druk 9789045354668
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren?

Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis.

Specificaties

ISBN13:9789045354668
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:412
Druk:3
Verschijningsdatum:15-7-2017

Expertrecensies (1)

recensie
Social media marketing voor Dummies
Angelina Hammond | 26 oktober 2015
‘Social media marketing voor Dummies’ van Shiv Singh is een boek voor degenen die social media als een zakelijk (marketing) communicatiemiddel willen inzetten. En die het marketingspel met social media als inzet willen spelen. Enige voorkennis is daarom vereist.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Shiv Singh

Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa.

Andere boeken door Shiv Singh

Over Stephanie Diamond

Stephanie Diamond is een leider in marketingdenken met meer dan twintig jaar ervaring in het genereren van winst voor zowel kleine bedrijven als multinationals. Ze is de oprichter van Digital Media Works, Inc.

Andere boeken door Stephanie Diamond

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1: Aan de slag met socialmediamarketing
1. Wat socialmediamarketing betekent
2. Je SMM-concurrenten inventariseren
3. Het denkkader van SMM

Deel 2: Met SMM de sociale netwerken op
4. SMM-campagnes lanceren
5. Je SMM-stem ontwikkelen

Deel 3: Je publiek bereiken via de gangbare sociale platformen
6. De juiste platformen vinden
7. SMM-strategieën voor Facebook verkennen
8. Marketing op Twitter
9. Een strategie voor YouTube opstellen
10. LinkedIn overwegen
11. Marketing met Pinterest
12. Interactief met Tumblr
13. Je verdiepen in Instagram

Deel 4: Je boodschap verspreiden onder verbinders
14. Marketing via nichenetwerken en sociale platformen
15. Rekenen op de beïnvloeders

Deel 5: Oude marketing wordt weer nieuw met SMM
16. SMM op je website
17. Een authentieke en betrokken adverteerder worden
18. Mobiele SMM-campagnes opzetten
19. Je werknemers enthousiast maken voor SIM
20. Metingen in de SMM-wereld
21. Inzage in socialmediabeheer en tools
22. Op weg naar realtimemarketing

Deel 6: Het deel van de tientallen
23. Tien blogs over SMM die je moet lezen
24. Top tien SMM-tools

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Media Marketing voor Dummies