Lees verder
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën.
Meer over Gijs van WulfenInnoveer jezelf
In 6 stappen innovatief in je werk
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 1e druk 9789462960558Samenvatting
De wereld verandert als een dolle. Als jij en je bedrijf niet mee veranderen, vallen jullie beiden om. Niets doen is dus geen optie. Innoveren is het antwoord: nieuwe producten en diensten ontwikkelen, aansluiting vinden én houden bij de behoefte van je klanten. Maar, waar moet je dan beginnen? Hoe wordt je innovatief? Ben je wel creatief genoeg? En hoe krijg je jouw collega’s mee?
Met 'Innoveer Jezelf' biedt Gijs van Wulfen een praktisch 6-stappenplan om jezelf en je werk te innoveren. Innoveren? Creatief worden? Het is eenvoudiger dan je denkt. Gijs geeft concreet aan HOE je dat doet. Want pas als innovatiekansen en ideeën zijn omgezet in nieuwe werkwijzen, producten, - diensten of - businessmodellen, ben je zelf en in jouw werk echt innovatief bezig. Met dit boek zorg je gegarandeerd voor harde innovatieresultaten.
- Van de innovatie-expert en internationaal bestseller auteur van 'De Innovatie Expeditie' en 'Het Innovatie Doolhof'.
- Geschikt voor iedereen, dus niet alleen voor zogenaamde creatievelingen en innovators.
- Met herkenbare praktijkverhalen en twintig tools om jezelf direct te innoveren.
Specificaties
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Gijs van Wulfen
Inhoudsopgave
Innovatie begint bij jezelf
1. De wereld verandert als een dolle
2. Wat is jouw innovatie-uitdaging?
3. Wat je moet weten over innovatie
4. In 6 stappen innovatief in je werk
5. Stap 1 – Pak het juiste moment
6. Stap 2 – Kies een stip op de horizon
7. Stap 3 – Sta open en denk in kansen
8. Stap 4 – Bedenk nieuwe ideeën
9. Stap 5 – Experimenteer en leer
10. Stap 6 – Schaal op en volhard
11. Zo krijg je de rest ook mee …
Toolbox: 20 tools om innovatief in je werk te zijn
Noten
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan