,

Service Rescue!

An implementation and improvement Guide for Incident Management

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2015 1e druk 9789491710070
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

This innovative book focuses on the architecture of a service management environment, before it provides guidance on how to deploy incident management best practices. That way it offers a robust foundation to build on, and it makes sure you understand the environment that you need to integrate in your service management strategy. Using the practical guidance in this book, in the context of a solid Service Management Architecture, offers you far better chances of bringing it to practice than any of the previous books on the very same topic.

There are numerous books on incident management, but they all document best practices. They summarize tips & tricks, and describe practical structures. This of course provides valuable information, but it doesn’t solve the challenge of implementing incident management in a Service Management Architecture. As a consequence, the real practice is always hard, as it doesn’t integrate seamlessly with the rest of the activities of a service provider. A far better approach to continuous improvement lies in a principle-based approach, with a solid architecture foundation. That is what distinguishes this book from all previous published titles on incident management.

Specificaties

ISBN13:9789491710070
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Uitgever:Inform-IT
Druk:1
Verschijningsdatum:20-4-2015
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Jan van Bon

Jan van Bon studeerde in 1979 af als biomathematicus, waarna hij als onderzoeker aan de Rijksuniversiteit Groningen verschillende projecten voor de overheid uitvoerde. Vanaf 1989 begon hij zijn loopbaan in de automatisering met de invoering van processen bij PTT Post, en later bij PTT Telecom (IPW) en Unisource Information Services. Vanaf het begin van de jaren negentig was hij nauw betrokken bij de ontwikkeling en verspreiding van kennis op het gebied van IT-management. In 1993 was hij één van de initiatiefnemers van het IT Service Management Forum in Nederland (ITSMF), en mede verantwoordelijk voor het professionaliseren van de vereniging. Voor ITSMF-International was hij jarenlang de trekker van de mondiale publicatiecommissie. Ook organiseerde hij voor diverse partijen tientallen seminars, symposia en congressen over beheer-relevante thema's. In 1996 nam hij het initiatief tot het opstellen van een Compendium IT Beheer. Dit initiatief werd uitgebouwd tot het IT Beheer Jaarboek, een reeks die verscheen van 1997 tot 2008. In totaal produceerde hij als hoofdredacteur ruim 70 boeken over IT-managementvraagstukken, met een grote internationale groep auteurs en reviewers. Sinds 1996 is hij ook de hoofdredacteur van de ITSM Portal, een internationaal kennisplatform waarmee tot op de dag van vandaag velen worden voorzien van informatie over actuele IT-managementvraagstukken.

Andere boeken door Jan van Bon

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Service Rescue!