Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Beste marketingboek

Vorige week maakte de American Marketing Association Foundation (AMAF) 'How Cool Brands Stay Hot' (in het Nederlands bij Academic Services vertaald als Maak je merk cool) bekend als winnaar van de 2012 Berry-AMA Book Prize voor het beste marketingboek. Deze prijs erkent boeken met innovatieve ideeën die een belangrijke impact op marketing en aanverwante domeinen hebben gehad en opvallen door hun uitmuntendheid. Joeri van den Bergh en Matthias Behrer schreven het.

Nienke van Oeveren | 6 november 2012

De jury van de Berry-AMA Book Prize bestond uit vijf marketingexperts en stelde dat ‘How Cool Brands Stay Hot een absolute must-read is voor iedereen die zijn marketing wil richten op de generatie Y. Zodra u erin begint te lezen, zult u onmiddellijk nota’s beginnen maken over hoe u uw merk nog aantrekkelijker kunt maken voor de generatie Y’.

Winnende medeauteur Joeri van den Bergh (medeoprichter van InSites Consulting): ‘We zijn erg blij met deze Amerikaanse erkenning. Ik denk dat ons boek beantwoordt aan de behoefte om de nieuwe, machtige generatie van consumenten te begrijpen. De generatie Y is een mediabewuste bende die marketeers ertoe aanzet om branding en communicatie anders te benaderen.’

Eerder won het boek al de prijs voor Marketingbook of the Year 2011.

Over Nienke van Oeveren
Nienke van Oeveren is redacteur van managementboeken. Via haar bedrijf Boekredactie begeleidt zij auteurs bij het uitgeven van boeken en ook werkt zij voor gevestigde uitgevers. Zij heeft Nederlands en Book and Digital Media gestudeerd en werkte jarenlang bij Managementboek.nl.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boek bij dit artikel

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden